roozane

۴۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اصول و سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 26

اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری‌اسلامی‌ایران‌

(مصوب‌ شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌)

پیشگفتار

مفهوم‌ سیاست‌ فرهنگی‌ از جمله‌ مفاهیم‌ تازه‌ای‌ است‌ که‌ از حدود چهار دهه‌ قبل‌ در کشورهای‌ جهان‌ مورد توجه‌ قرار گرفته‌ است‌. نگاه‌ به‌ فرهنگ‌ بعنوان‌ یکی‌ از زمینه‌های‌ اصلی‌ توسعه‌ و امکان‌ مدیریت‌ فرهنگی‌ برای‌ تغییر در عناصر فرهنگی‌ و دستیابی‌ به‌ اهداف‌ از پیش‌ تعیین‌ شده‌ و توجه‌ به‌ نقش‌ دولت‌ها در برنامه‌ ریزی‌ فرهنگی‌ بستر مناسبی‌ برای‌ شکل‌گیری‌ مفهوم‌ سیاست‌ فرهنگی‌ بوجود آورده‌ است‌. سیاست‌ فرهنگی‌ نوعی‌ توافق‌ رسمی‌ و اتفاق‌ نظر مسؤلان‌ و متصدیان‌ امور در تشخیص‌، تعیین‌ و تدوین‌ مهمترین‌ اصول‌ و اولویت‌های‌ لازم‌ و ضروری‌ در فعالیت‌ فرهنگی‌ می‌باشد و راهنما و دستورالعملی‌ برای‌ مدیران‌ فرهنگی‌ خواهد بود. یکی‌ از برجسته‌ترین‌ فعالیت‌های‌ شورای‌ فرهنگ‌ عمومی‌ و شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ در طول‌ سالهای‌ گذشته‌، تهیه‌ و تنظیم‌ اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ در مجموعه‌ای‌ شامل‌ اهداف‌، مبانی‌، اصول‌ و اولویت‌ها است‌ که‌ در جلسات‌ متعدد با حضور اندیشمندان‌، مسئولین‌، دست‌ اندرکاران‌ و کارشناسان‌ فرهنگی‌ مورد بحث‌ و بررسی‌ و تنظیم‌ قرار گرفته‌ است‌. مجموعه‌ حاضر «اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌» است‌ که‌ توسط‌ دبیرخانه‌ شورای‌ فرهنگ‌ عمومی‌ به‌ زبانهای‌ عربی‌ و انگلیسی‌ ترجمه‌ شده‌ است‌. بدون‌ تردید کارآیی‌ سیاست‌ فرهنگی‌ هنگامی‌ است‌ که‌ به‌ زبان‌ برنامه‌ و در قالب‌ برنامه‌های‌ فرهنگی‌ به‌ اهداف‌ میانی‌، کمی‌ و خط‌ مشی‌های‌ اجرایی‌ تبدیل‌ شود. امید است‌ این‌ مجموعه‌ ارزشمند سرلوحه‌ برنامه‌ریزی‌ و فعالیت‌های‌ فرهنگی‌ قرار گیرد و در مسیر تحقق‌ سیاست‌ها ارتقاء و تعمیق‌ یابد.

احمد مسجدجامعی‌دبیر شورای‌ فرهنگ‌ عمومی‌

مقدمه‌

پدیدآورنده‌ و حافظ‌ فرهنگ‌ بشری‌ مردم‌اند. اما این‌ نقش‌ اساسی‌ گاه‌ می‌تواند حرکات‌ نامنظم‌، ناهماهنگ‌ و پراکنده‌ و گاه‌ کاملاً منظم‌، منسجم‌، برنامه‌ریزی‌ شده‌ و هدایت‌ یافته‌ باشد.

در طول‌ تاریخ‌ بشری‌ هر گاه‌ دولتها و سازمانهای‌ رسمی‌ از مسیر فرهنگی‌ مردم‌ جدا افتاده‌ و برای‌ خویش‌ سیر و سیاستی‌ دیگر اعم‌ از غیر مردمی‌ و ضد مردم‌ داشته‌اند به‌ خصوص‌ هر گاه‌ مردم‌ به‌ دلایل‌ متعدد جغرافیایی‌، اقتصادی‌، سیاسی‌، روحی‌ و نظایر آن‌ از تشکل‌ و تعامل‌ فرهنگی‌ دور و پراکنده‌ شده‌اند، فرهنگ‌ لاجرم‌ سیلان‌ و جریان‌ مطلوب‌ و کمال‌ یافته‌ خویش‌ را کم‌ و بیش‌ از دست‌ داده‌ و چه‌ بسا به‌ انقطاع‌ و گسیختگی‌ مبتلا شده‌ است‌. در این‌ صورت‌ انسان‌ نتوانسته‌ است‌ از بار فرهنگی‌ و بنیه‌ عقلانی‌ خویش‌ در هیأت‌ اجتماع‌ و به‌ نحوی‌ که‌ مقتضای‌ روح‌ جمعی‌ است‌ حداکثر بهره‌برداری‌ را به‌ عمل‌ آورد و در استحصال‌ و استخراج‌ذخایروجوددرحداعلا،توفیق‌ یابد. ظهورانسان‌ در هیأت‌وحیثیت‌جمعی‌ خویش‌به‌قدری‌مهم‌ومؤثراست‌که‌امام‌خمینی‌رضوان‌اللهعلیه‌دراین‌باب‌می‌فرمایند:

«اگر انسانها در کلمه‌ مبارکه‌الله مجتمع‌ شدند و همه‌ بتها را شکستند به‌ همه‌ مقصدهای‌ عالی‌ می‌رسند ... ما تجربه‌ کرده‌ایم‌... که‌ آن‌ وقت‌ که‌ توجه‌ به‌ خدای‌ تبارک‌ و تعالی‌ مجتمعاً نداشتیم‌ ولو یکی‌ یکی‌ هم‌ داشتیم‌ نتوانستیم‌ کاری‌ انجام‌ بدهیم‌...»

در جهان‌ امروز که‌ نقش‌ و نیروی‌ اجتماعی‌ فرهنگ‌ نسبت‌ به‌ گذشته‌ به‌ مراتب‌ افزونتر شده‌ است‌، ضرورت‌ هماهنگی‌ و همسویی‌ صاحب‌ نظران‌ و کارشناسان‌ و برنامه‌ریزان‌ هر کشور با نیازهای‌ فرهنگی‌ جامعه‌ نیز بیشتر احساس‌ می‌شود. جامعه‌ رشید جامعه‌ای‌ است‌ که‌ بتواند نیازهای‌ فرهنگی‌ خویش‌ را در رهگذر حیات‌ و حرکت‌ اجتماعی‌ بازشناخته‌، از تظاهرات‌ و تمایلات‌ کاذب‌ یا گذرا تفکیک‌ کند و قدرت‌ پاسخگویی‌ به‌ این‌ نیازها و بهره‌گیری‌ از آنها را در جهت‌ رشد و کمال‌ معنوی‌ و مادی‌ دارا باشد. شرط‌ لازم‌ برای‌ تحقق‌ چنین‌ مطلوبی‌ آن‌ است‌ که‌ در هر کشور زمامداران‌ اصول‌گرا و واقع‌نگر بتوانند به‌ منظور همراهی‌ با جریان‌ عظیم‌ و عمیق‌ و اصیل‌ فرهنگ‌ در جامعه‌ حداکثر بهره‌گیری‌ از دریای‌ لایزال‌ اراده‌ و ایمان‌ معنوی‌ و الهی‌ مردم‌ به‌ طور هماهنگ‌ و همسو سیاستگذاری‌ و برنامه‌ریزی‌ کرده‌، اهم‌ محورهای‌ لازم‌ برای‌ این‌ حرکت‌ را تشخیص‌ داده‌ و تعیین‌ کنند.

سیاست‌ فرهنگی‌ دراین‌ جهت‌ و در این‌ مسیر است‌ که‌ تدوین‌ می‌شود. سیاست‌ فرهنگی‌ در حقیقت‌ همان‌ توافق‌ رسمی‌ واتفاق‌ نظر مسؤولان‌ و متصدیان‌ امور در تشخیص‌، تدوین‌ و تعیین‌ مهمترین‌ اصول‌ و اولویتهای‌ لازم‌الرعایه‌ در حرکت‌ فرهنگی‌ است‌. سیاست‌ فرهنگی‌ را می‌توان‌ اصول‌ راهنمای‌ کارگزاران‌ فرهنگی‌ و مجموعه‌ علایم‌ و نشانه‌هایی‌ دانست‌ که‌ مسیر حرکت‌ را نشان‌ می‌دهد. به‌ عبارت‌ دیگر، نوعی‌ دستورالعمل‌ فرهنگی‌ است‌ که‌ روشنگر حرکت‌ است‌. بسیاری‌ از نقاط‌ کور و نکات‌ مهم‌ اما مبهم‌ به‌ مصداق‌ اینکه‌ گفته‌اند «خود، راه‌ بگویدت‌ که‌ چون‌ باید رفت‌» در حین‌ حرکت‌ و در اثنای‌ کسب‌ تجربه‌ است‌ که‌ روشن‌ خواهد شد. بنابراین‌ سیاست‌ فرهنگی‌ در همه‌ موارد لزوماً گویای‌ نکات‌ بدیع‌ و بی‌سابقه‌ و غیرمکشوفه‌ نیست‌؛ معاهده‌ای‌ است‌ که‌ سلسله‌ای‌ از اولویتها و اصول‌ و فروع‌ یک‌ حرکت‌ فرهنگی‌ را «رسمیت‌» می‌دهدو همفکری‌ و هم‌ جهتی‌ را با همکاری‌ و هماهنگی‌ توأم‌ می‌کند.میثاقی‌ است‌ ملهم‌ از آرمانها و اعتقادات‌، ناظر بر تجربه‌ها و واقعیات‌، محدود به‌ ظرفیتها و امکانات‌، توجه‌ به‌ آینده‌ و اهداف‌ بعید و قریب‌، که‌ به‌ هر حال‌ در ظل‌ و ذیل‌ قانون‌ اساسی‌ قرار گرفته‌ است‌.

مسؤولان‌، متصدیان‌ و همه‌ مراجع‌ ومراکز فرهنگی‌ وابسته‌ به‌ دولت‌ و نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌، مجریان‌ و مخاطبین‌ سیاست‌ فرهنگی‌ کشور دردرجه‌ اول‌اند. سایر افراد و جمعیتها نیز لازم‌ است‌ با درجات‌ و نسبتهای‌ مختلفی‌ که‌ دارند و این‌ امر از شأن‌ اجتماعی‌ و نیز نوع‌ و نحوة‌ فعالیت‌ فرهنگی‌ آنها ناشی‌ می‌شود به‌ تناسب‌ مورد،باموادومفاداین‌سیاست‌فرهنگی‌برخوردداشته‌ونقض‌کنندة‌آن‌ نباشند.

توجه‌ به‌ نکات‌ ذیل‌ در خصوص‌ سیاست‌ فرهنگی‌ کشور ضروری‌ است‌.

- سیاست‌ فرهنگی‌، سیاست‌ انقلاب‌ اسلامی‌ است‌. انقلاب‌ اسلامی‌ بدین‌ معناست‌ که‌ فرهنگ‌ اسلامی‌ در کلیه‌ شؤون‌ فردی‌ و اجتماعی‌ کشور اصل‌ و پایه‌ و مبنا قرار گرفته‌ است‌. بنابراین‌ نباید فراموش‌ کرد که‌ انقلاب‌ اسلامی‌ حقیقتاً انقلاب‌ فرهنگی‌ است‌ و اگر نگوییم‌ همه‌ اختیارات‌ و امکانات‌، قدر مسلم‌ این‌ است‌ که‌ می‌توانیم‌ بگوییم‌









سایر محصولات :
اصول و سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی

اصول و سیاست فرهنگی جمهوری...

اصول مجلس شوراى اسلامى 12ص

اصول مجلس شوراى اسلامى 12ص...

اصول مالیاتی

اصول مالیاتی...

اصول علمی زیست مکانیک 13 ص

اصول علمی زیست...

دانلود تحقیق کامل درباره اساس اصول NTFS

دانلود تحقیق کامل درباره اساس...

اصلاح نژاد دام6 ص

اصلاح نژاد دام6 ص...

اصلاح نژاد دام

اصلاح نژاد دام...

اصلاح نژاد دام علم و هنر تثبت ژنهای موثر در تولید اقتصادی دام می

اصلاح نژاد دام علم و هنر تثبت...

اصل لانه کبوتر

اصل لانه کبوتر...

اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری 30

اصل عدم قابلیت استناد...

اشعه کاتدی و نظریه اتمی

اشعه کاتدی و نظریه اتمی...

اشخاص حقیقی 18ص

اشخاص حقیقی 18ص...

اشخاص حقوقى 9ص

اشخاص حقوقى 9ص...

اسید

اسید...

اسید و خطرات آن

اسید و خطرات آن...

دانلود آشنایی کامل با UML

دانلود آشنایی کامل با UML...

اسید های آمینه و پروتئین

اسید های آمینه و...

اسید نوکلئیک

اسید نوکلئیک...

اسهال ویروسی گاو 10 ص

اسهال ویروسی گاو...

استفاده از پروبیوتیک ها درتغذیه طیور 4 ص

استفاده از پروبیوتیک ها...

استفاده از کنجاله کلزا در جیره مرغان تخمگذار 3ص

استفاده از کنجاله کلزا در جیره...

استرس

استرس...

آیین کار پیشگیری و مقابله با نشت گاز آمونیاک در سردخانه 24ص

آیین کار پیشگیری و مقابله...

آیین کار نگهداری گلابی در سردخانه 15ص

آیین کار نگهداری گلابی در سردخانه...

آیین کار جهت تعیین ضریب ته نشینی زلنی برای گندم و آرد

آیین کار جهت...

دانلود آموزش Html

دانلود آموزش Html...

آنفلوانزای مرغی

آنفلوانزای مرغی...

آنزیم 23 ص

آنزیم 23 ص...

آندایزینگ آلومینیوم

آندایزینگ آلومینیوم...

آنتی اکسیدانها 17ص

آنتی اکسیدانها 17ص...

آنتالپی

آنتالپی...

آمیب اوگلنا پارامسی

آمیب اوگلنا...

آموزش پرورش و تولید میگو 17 ص

آموزش پرورش و...

آموزش نحوه تهیه پروپوزال پژوهشی

آموزش نحوه تهیه پروپوزال...

آموزش مهارت زندگی در سلامت روان

آموزش مهارت زندگی در سلامت روان...

پاورپوینت بررسی بتن سبک یکی از مصالح جدید ساختمانی

پاورپوینت بررسی بتن سبک...

آموزش حسابان

آموزش حسابان...

دانلود تحقیق درباره سازه های ماکارونی

دانلود تحقیق درباره سازه های ماکارونی...

آموزش پرورش و تولید میگو 19 ص

آموزش پرورش و تولید...

آمریکا به دنبال «تاکتیک بازگشتی» جنگ روانی علیه ایران

آمریکا به دنبال «تاکتیک...

آمار اداره ثبت احوال

آمار اداره ثبت احوال...

آماده کردن ترکیب آمیلوز

آماده کردن ترکیب...

آماده کردن ترکیب آمیلوز 9ص

آماده کردن ترکیب آمیلوز 9ص...

آلودگی هوا13 ص

آلودگی هوا13 ص...

دانلود تحقیق درباره سرگذشت ریاضیات

دانلود تحقیق درباره سرگذشت ریاضیات...

آلودگی هوا

آلودگی هوا...

آلودگی هوا 2

آلودگی هوا 2...

آلودگی مواد نفتی در خلیج فارس

آلودگی مواد نفتی در خلیج فارس...

آلودگی محیط زیست

آلودگی محیط زیست...

آلودگی محیط زیست 2

آلودگی محیط زیست 2...

چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن
چک از دیدگاه کیفری 5 ص
چک ، سفته و ظهر نویسی 30 ص
چک 10ص
چپ انقلابی و تشکلات کارگری
ماست 5ص
چربی
کنسرو سازی 63 ص
یون
شرکت پیشتاز قطعه سناباد ( M S T GROUP ) 109 ص
کنسرو سازی 63 ص
چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن

کلمات کلیدی :قرار گرفتهzwnj ستzwnj ستzwnj یاستzwnj فرهنگیzwnj ورایzwnj فرهنگzwnj مومیzwnj ایzwnj ستzwnj کهzwnj یاستzwnj فرهنگیzwnj مهوریzwnj فرهنگیzwnj مهوریzwnj سلامیzwnj مهوریzwnj سلامیzwnj یرانzwnj یاستzwnj فرهنگیzwnj کشور یاستzwnj فرهنگیzwnj ستzwnj کهzwnj گرفتهzwnj ستzwnj قرار گرفتهzwnj مهوریzwnj سلامیzwnj وجهzwnj هzwnj ستzwnj یاستzwnj ورایzwnj فرهنگzwnj فرهنگzwnj مومیzwnj فرهنگیzwnj ستzwnj هzwnj کهzwnj یاستzwnj میzwnj ینzwnj فرهنگzwnj صولzwnj
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد قارچهای وحشی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 8 صفحه


قسمتی از متن .doc :

قارچهای وحشی

ماه اکتبر ماهی است که علاقمندان به حیات وحش می روند. و همه ی آن برای دیدن نشانه های خطرناک یا قارچهای وحشی است. انگلیسها به قارچهای وحشی مشکوک و بدگمان هستند. آنها فقط یک نوع را می خورند نوعی که در قفسه های سوپرمارکتها وجود دارد و بسته بندی و بهداشتی است. قارچهای این مرد انگلیسی بی مزه هستند. آنها سالم و بی خطر ولی خسته کننده هستند. انگلیسی ها زیاد نگران هستند و هر قارچی که وحشی رشد می کند را خطرناک می دانند اما برای کاتالوگها جستجو کردن قارچهای وحشی در ماه اکتبر موضوعی پراهمیتی است. آنها می دانند گونه های لذیذ قارچها کجا هستند. در اکتبر محلهای در دشتها هستند که مخصوص رشد انواع قارچهای مطلوب هستند و کاتالوگهای به آن مکانها می روند. آقایان مکانهای دورافتاده و آرام را می شناسند که فقط خودشان آن مکانها را می شناسند و یا گمان می کنند که در آنجا قارچ وجود دارد. ضمناً خانمهای خانه دار کاتالوگها در آشپزخانه هایشان منتظر می نشینند و فکر می کنند به لحظه ای که همسرانشان با سبدهای پر از قارچهای وحشی برمی گردند و آنها قارچها را دسته بندی می کنند می شورند و می پزند.

خانمها قارچهایی را که نمی شود از آنها استفاده کرد و خراب هستند را دور می اندازند. اما آنها به همسرانشان نمی گونید. چون این کار همسرانشان را در بعدازظهر باشکوه و زیبا می دانند. دسته ای از قارچهای وحشی بی ضرر هستند. علاوه بر این یک سنت قدیمی است، که مردم با افتخار برای آن سخت کار می کنند. بعضی ها می گویند که کاتالوگها واقعاً از خوردن قارچها وحشی لذت نیم برند. این طعم برای رسیدن به لذتی است که می دانند برای قارچها نیست و ارزش آن در چیز دیگری است. این سنتی قوی است که مردم تلاش می کنند برای ارتباط داشتن در دشتها و در یک صبح خوب یک شنبه در اکتبر دور هم جمع می شوند و از شهر بزرگی که در آن زندگی می کنند از بارسلونا خارج می شوند.

صاحب رستوران کلور پیشنهاد کرد که ناهارمخصوص روز یک شنبه بشقابهایی از گونه های مختلف قارچهای وحشی باشد. تا مردم شهرها که نمی توانند به جنگلها بروند و خودشان این قارچها را پیدا کنند. در رستوران سفارش دهند کریستفل بالاگوئریک بازرگان آرام و معمولی است. در یک صبح یک شنبه اکتر در حالی که داشت سخت کار می کرد گفت که در این کشور و خانواده اش این نهار مهم و جدی است.

همسر ا ناریا به دلیل استفاده از قارچهای وحشی دچار بیماری شده است. بچه های او می گویند هرگز از این قارچها استفاده نمی کنند. آنها می دانند که بحث کردن در مورد سنت هزارساله ی کاتالوگ ها بی فایده است. و این برای آنها خیلی عزیز و خوب است. ناریا می گوید که تظاهر می کند که از دیدن این سنت شگفت زده می شود و آنرا دوست دارد. فکر می کنیم اگر بخواهیم می توانیم به لیوس برویم ولی این برای ما یک پیشنهاد نیست و باید این کار را انجام دهیم. لینوس یک نوع رستوران قارچهاست.

او می گوید که کریستفل می گوید اگر بخواهید می توانید به لینوس بیایید. ولی این برای ما یک پیشنهاد نیست بلکه اجباری و یک دستور است. و باید این کار را انجام دهیم لیوس یک رستوران قارچ است. آنجا یک مکان روی تپه در جنگل است که قبلاً بسته بود بنابراین کریستفل بهترین گونه های قارچ را که در آنجا رشد می کنند می شناسد و مکانهای مخفی را می شناسد. او اعتقاد دارد که آنجا متعلق به خانواده ی بالاگوئه است.

ناریا با افسوس می گوید دوباره باید برویم ولی ناریا می گوید. عقیده ی خوبی است. قبل از رفتن آنها درست چپ خانه جمعه می شوند. ناریا کمی صبر می کند تا کریستفل از اتاق خارج شود پس او با عجله و عصبی تلفن می زند. لحظاتی بعد خانواده ی بالاگوئه در ماشین بودند برای رفتن به لیوس.

کریستفل خونسرد با خودش سوت می زد شوق رفتن به وحش برای چیدن در چشمانش می درخشد و قلبش به تندی می زند.

ناریا لباسهایی که پوشیده بود مرتب می کند به آرامی به عکسهایی که در کلیسا گرفته شده نگاه می کند و به عذاب بی پایانی که تحمل می کند فکر می کند. بچه ها در حال بازی کردن هستند نوعی بازی که تقلب کردن در آن آسان است. مدتی نگذشته بود که هر کدام سر دیگری با اوقات تلخی فریاد می زدند.

خانواده ی بالاگوئه هم در مورد صبحهای یک شنبه و رسم هزار ساله شان که آنرا دوست داشتند کلماتی می گفتند.

کریستفل احساس می کرد که نمی تواند این خوشحالی را نادیده بگیرد.

آنها به مقصد نزدیک می شوند. آنها توانستند تقریباً زود به لیوس برسند. فقط نصف رستوران پر شده بود. این خانواده پشت میز غذاخوری نشستند که نزدیک پنجره بود تا تپه که در جنگل در پشت بود را ببینند.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد قارچهای وحشی

تحقیق در مورد قارچهای وحشی...

تحقیق در مورد قانون حاکم بر حدود اختیارات مدیران در شرکت های سهامی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد قانون مطبوعات

تحقیق در مورد قانون مطبوعات...

تحقیق در مورد فیثاغورس

تحقیق در مورد فیثاغورس...

تحقیق درباره. امنیت در PHP

تحقیق درباره. امنیت در PHP...

تحقیق در مورد درصد شرکت کنندگان در آزمون شیمی 18

تحقیق در مورد درصد شرکت...

تحقیق در مورد فیزیولوژی گیاهان زراعی 15 ص

تحقیق در مورد فیزیولوژی گیاهان زراعی...

تحقیق در مورد قارچهای سمی

تحقیق در مورد قارچهای سمی...

تحقیق در مورد فواید ورزش کردن 14 ص

تحقیق در مورد فواید ورزش کردن 14...

تحقیق در مورد قالب گیری فلزات

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد فیبر نوری 17 ص

تحقیق در مورد فیبر نوری 17...

تحقیق درباره. امنیت و ظاهر زیبا در Office12

تحقیق درباره. امنیت و ظاهر...

تحقیق در مورد فیزیولوژی ورزش 18 ص

تحقیق در مورد فیزیولوژی ورزش 18 ص...

دانه روغنی گلرنگ

دانه روغنی گلرنگ...

تحقیق در مورد فوم پلاستیکی

تحقیق در مورد فوم پلاستیکی...

تحقیق در مورد قارچ 78 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد درخت فندق و درخت گردوی ایرانی 18 ص

تحقیق در مورد درخت...

تحقیق در مورد فهرست مخزن تانک هیدرولیک

تحقیق در مورد فهرست مخزن تانک هیدرولیک...

تحقیق در مورد فیلمنامه اعتماد 11 ص

تحقیق در مورد فیلمنامه...

تحقیق درباره. امامت علم نسبت به عمل

تحقیق درباره. امامت علم...

پاورپوینت صندوق بین المللی پول

پاورپوینت صندوق بین المللی پول...

تحقیق درباره. امام محمد غزالی

تحقیق درباره. امام محمد غزالی...

دانستنی هایی از تغذیه

دانستنی هایی از تغذیه...

تحقیق در مورد درباره مدیریت انگیزش در سازمان 10 ص

تحقیق در مورد درباره...

کارآموزی عمران پروژه اجرای سازه های بتنی 57 ص

کارآموزی عمران ...

تحقیق درباره. امام محمد تقی ع «جواد الائمه »

تحقیق درباره. امام...

تحقیق در مورد فیزیک و آموزش

تحقیق در مورد فیزیک و...

تحقیق در مورد درباره خواص پزشکی گیاه کنگر 13 ص

تحقیق در مورد درباره خواص پزشکی گیاه...

دامپروری

دامپروری...

تحقیق درباره. امام محمد باقر

تحقیق درباره. امام...

پاورپوینت طب سنتی ایران

پاورپوینت طب سنتی ایران...

تحقیق درباره. امام محمد باقر علیه السلام

تحقیق درباره. امام...

تحقیق در مورد درآمدی بر اخلاق و آئین رفتار حسابداران حرفه‌

تحقیق در مورد درآمدی بر اخلاق و...

دامداری

دامداری...

پاورپوینت طراحی الگوریتم ها

پاورپوینت طراحی الگوریتم ها...

تحقیق در مورد در موضوع اخلاق و فلسفه اخلاق در طول تاریخ

تحقیق در مورد در موضوع اخلاق و...

تحقیق درباره. امام علی ع

تحقیق درباره. امام علی ع...

دارو های گیاهی

دارو های گیاهی...

تحقیق درباره. امام زمان عج

تحقیق درباره. امام زمان عج...

تحقیق در مورد فن آوری و نگهداری محصولات

تحقیق در مورد فن...

تحقیق در مورد فسیل ها

تحقیق در مورد فسیل ها...

تحقیق در مورد فنون دیگری برای جمع آوری محصول Partial 12 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد داستان شهادت امام رضا

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد فمنیسم و سیاست 8 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد فصاحت در نهج البلاغه

تحقیق در مورد فصاحت در نهج البلاغه...

تحقیق درباره. امام خمینی ومبانی حمایت ازفلسطین

تحقیق درباره. امام خمینی ومبانی...

تحقیق در مورد فلسفه عاشورا 14 ص

تحقیق در مورد...

خیارهای دریایی

خیارهای دریایی...

تحقیق در مورد فرسایش خاک 11 ص

تحقیق در مورد فرسایش...

تحقیق در مورد فواید سلامتی سبزیجات برگ سبز

تحقیق در مورد فواید...

دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق در مورد شیمی نظری
تحقیق در مورد شیمی آنتروپی
تحقیق در مورد شیمی سبز چیست؟
تحقیق در مورد شیمی تجزیه
تحقیق در مورد شوینده‌ها و محیط زیست
پاورپوینت آموزش بخیه
پاورپوینت مدیریت ریسک
دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
پاورپوینت مبانی ترویج و آموزش کشاورزی
پاورپوینت امر به معروف و نهى از منکر در قرآن
پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی دستگاه گوارش
پاورپوینت آموزش به بیماران سرطانی

کلمات کلیدی :مورد قارچهای وحشی قارچهای وحشی این برای این کار گونه های ولی این انجام دهیم پیشنهاد نیس قارچهای ناریا کریسفل قارچها خانواده رسوران دانند بالاگوئه اسفاده
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق فلسفه قیام عاشورا

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 13

فلسفه قیام عاشورا

الف:بیعت خواستن یزید از امام حسین

در حادثه کربلا ما به مسائل زیادی بر می خوریم در یک جا سخن از بیعت خواستن یزید از امام حسین و امتناع امام از بیعت، در یکجا دعوت مردم کوفه از امام حسین و پذیرفتن امام ولی در جایی بدون توجه به مسئله بیعت و بدون توجه به درخواست دعوت کوفیان حضرت حسین (ع) از اوضاع حکومت انتقاد می کند. از فساد و حرام خواریها و ظلم و ستم انتقاد می کند و اینجا امر به معروف و نهی از منکر را لازم می بیند.

البته حقیقتاً باید گفت همه این سه مورد تاثیر داشته است چون پاره ای از عکس العملهای امام بر اساس امتناع از بیعت پاره ای بر اساس دعوت مردم کوفه و پاره ای بر اساس مبارزه با منکرات و فسادهای آن برهه از زمان صورت گرفته است. حال باید دید دو عامل اصلی قیام چه بوده است. و باید دید کدام عامل تاثیری به سزایی داشته است.

توضیح عکس العمل اول را همه شنیده ایم که معاویه با چه وضعی به حکومت رسید وقتی اصحاب امام حسن مجتبی (ع)، آنقدر سستی کردند امام یک قرارداد موقت با معاویه امضاء کردند در مفاد این صلحنامه آمده بود که بعد از مرگ معاویه مقام خلیفه مسلمین به امام حسن برسد و اگر ایشان به شهادت رسیده بودند به برادرش امام حسین منتقل شود برای همین معاویه امام حسن مجتبی را مسموم نمودند تا مدعایی نماند و خود معاویه می خواست حکومت را به شکل سلطنت و موروثی در بیاورد. تا زمان معاویه ، مسئله خلافت و حکومت یک مسئله موروثی نبود و فقط دو طرز تفکر بود:

الف: یک طرز تفکر که خلافت، فقط شایسته کسی است که پیغمبر او را منصوب کرده باشد.

ب: یک طرز تفکر دیگر این بود که مردم حق دارند خلیفه ای برای خودشان انتخاب کنند و این مسئله در میان نبود که یک خلیفه برای خود جانشین معین کند اما تصمیم معاویه از همان روزهای اول این بود که نگذارد خلافت از خانه اش خارج شود ولی خود معاویه احساس می کرد این کار فعلا زمینه مساعدی ندارد و کسیکه او را به این کار تشویق و تشجیع نمود مغیره بن شعبه (لعنه ا…) بود چون مغیره خودش طمع حکومت کوفه را داشت مغیره همان شخصی بود که با غلاف شمشیر به پهلوی خانم زهرا (س) زد و همان مغیره ای که قبلا هم حاکم کوفه بوده است و از اینکه معاویه او را عزل نموده بود ناراحت بود. برای همین مغیره به شام رفت و به یزیدبن معاویه گفت نمی دانم چرا معاویه درباره تو کوتاهی می کند دیگر معطل چیست؟ چرا تو را جانشین خودش نمی کند یزید گفت پدر فکر می کند این قضیه عملی نیست مغیره گفت عملی است چون هر چه معاویه بگوید مردم شام اطاعت می کنند و مردم مدینه را مروان حکم و از همه جا مهمتر و خطرناکتر کوفه (عراق کنونی) است این هم بعهده من.

یزید به نزد معاویه رفت و مطالب مغیره را گفت وقتی معاویه ، مغیره را احضار نمود مغیره با تملق گویی و منطق قویی که داشت معاویه را قانع می سازد معاویه هم برای بار دوم به او ابلاغ حکومت کوفه را می دهد (البته این جریان بعد از شهادت امام حسن مجتبی یعنی سالهای آخر عمر معاویه بوده است) مردم کوفه و مدینه با پیشنهاد مغیره و مروان مخالفت کردند لذا معاویه مجبور شد خودش به مدینه برود . معاویه پس از تسلط کامل بر محیط داخلی و پهناور اسلام که از افریقای شمالی تا حدود چین توسعه یافته بود اولین و بزرگترین اشتباه خودش راجع به سیاست خارجی را مرتکب شد چون وقتی تصمیم گرفت پسر جوان و نالایقش را ولیعهد کند ولی مردم نپذیرفتند و او شکست خورد برای رسیدن به این قصد شومش مرتکب جنایت بزرگی شد و آن این بود که با امپراطور روم که نیرومندترین دشمن خونین اسلام و مسلمانان بود به نفع قصد شومش صلح کرد و با این عمل جلوی پیشروی اسلام را در اروپا متوقف ساخت و برای تهدید یک طرفردار نیرومند که تاج و تخت یزید را پشتیبانی کند حاضر شد باجی هم به دولت روم بدهد.

معاویه زمانیکه که خودش به مدینه رفت سه نفر که مورد احترام مردم بودند را خواست (امام حسین –(ع) عبدالله بن عمر فرزند خلیفه دوم ، عبدالله بن زییر، همان شخصی که به امام علی خیانت کرد و مسبب جنگ جمل شد) معاویه سعی کرد با چرب زبانی به آنها برساند که صلاح اسلام ایجاب می کند حکومت ظاهری در دست یزید باشد ولی کار در دست شما تا اختلافی میان مردم رخ ندهد حتی به آنها گفت شما فعلا بیعت کنید ولی آنها قبول نکردند. معاویه هنگام مردن، سخت نگران وضع پسرش یزید بود و به او نصایحی کرد که اگر یزید جامه عمل می پوشاند یقیناً بیشتر می توانست حکومت کند نصایح این بود (ای پسر جان، من رنج بار بستن را از تو بر داشتم، کارها را برایت هموار کردم و دشمنانت را راحت نمودم و رقیبان عرب را زیر فرمانت آوردم مردم حجاز را منظور دار که اصل تو هستند هر کس از آنها به نزد تو آمد گرامیش دار و هر کدامشان را هم غایب بود احوالش را بپرس اهالی عراق را منظور دار. و اگر خواستند حاکمی را از آنها عزل کنی دریغ نکن چون عزل یک حاکم، آسانتر از برابری با صد هزار شمشیر است اهل شام را هم منظور دار که اطرافیان نزدیک و ذخیره تو هستند و اگر از دشمنی در هراس یودی از آنها یاری بجو و چون موفق شدی آنها را به وطن خودشان برگردان زیرا اگر در سرزمین دیگر بمانند اخلاقشان بر می گردد. سپس معاویه می نویسد پسرم من نمی ترسم که کسی در حکومت با تو نزاع کند مگر 3 نفر حسین بن علی – عبدالله بن زییر- عبدالله بن عمر ]چون هر سه خلیفه زاده بودند.









سایر محصولات :
تحقیق فلسفه قیام عاشورا

تحقیق فلسفه قیام عاشورا ...

تحقیق. فلسفه فارابی

تحقیق. فلسفه فارابی...

تحقیق. فلسفه عاشورای حسینی

تحقیق. فلسفه عاشورای...

پاورپوینت کارگاه بتن سازی

پاورپوینت کارگاه بتن سازی...

تحقیق. فلسفه حجاب

تحقیق. فلسفه حجاب...

تحقیق. فلسفه تعلیم و تربیت در جهان امروز

تحقیق. فلسفه تعلیم و...

تحقیق. فلسفه اخلاق

تحقیق. فلسفه اخلاق...

تحقیق. فلسفه آفرینش انسان از دیدگاه قرآن

تحقیق. فلسفه آفرینش انسان از دیدگاه...

تحقیق. فلز کاری

تحقیق. فلز کاری...

پاورپوینت کاربردهای روانشناسی در شطرنج

پاورپوینت کاربردهای روانشناسی در شطرنج...

تحقیق. فلرات و خواص آنها

تحقیق. فلرات و...

تحقیق. فلاپی دیسک

تحقیق. فلاپی دیسک...

تحقیق. فقر 15 ص

تحقیق. فقر 15 ص...

تحقیق. فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس

تحقیق. فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء...

تحقیق. فطرى بودن پوشش

تحقیق. فطرى بودن پوشش...

پاورپوینت کاربرد آنزیم ها در نانوایی

پاورپوینت کاربرد آنزیم ها در نانوایی...

تحقیق. فردوسی

تحقیق. فردوسی...

تحقیق. فرار مغزها از جهان سوم

تحقیق. فرار مغزها...

سورس برنامه QKSMS مخصوص اندروید استودیو

سورس برنامه QKSMS مخصوص اندروید استودیو...

پاورپوینت کارگاه_آموزشی_توجیهی_ناظرین_شرعی

پاورپوینت کارگاه_آموزشی_توجیهی_ناظرین_شرعی...

تحقیق. فرآیند های فیزیولوژی تولید مثل در دام ها

تحقیق. فرآیند های...

تحقیق. فرآیند زلال سازی وحوضهای زلال ساز

تحقیق. فرآیند زلال سازی وحوضهای زلال ساز...

تحقیق. روشهای تخمین ازت قابل استفاده

تحقیق. روشهای تخمین ازت...

تحقیق. روش نگهداری میوه ها و سبزیهای تازه در سردخانه

تحقیق. روش نگهداری...

پاورپوینت کاربرد جغرافیای طبیعی در برنامه ریزی شهری و روستایی

پاورپوینت کاربرد جغرافیای طبیعی...

تحقیق. دیدگاه اسلام در مورد فقر کودکان

تحقیق. دیدگاه اسلام در مورد فقر...

تحقیق. تعریف اخلاق

تحقیق. تعریف اخلاق...

تحقیق. تأثیر اقتصاد بر مدیریت اخلاقی

تحقیق. تأثیر اقتصاد...

پاورپوینت کاربرد شرح حال ومعاینه بالینی برای تشخیص کمردرد

پاورپوینت کاربرد شرح حال ومعاینه بالینی...

تحقیق. اسپپارتاکوس

تحقیق. اسپپارتاکوس...

تحقیق. استقرار نظام 5S در دانشکده فنی و مهندسی

تحقیق. استقرار نظام 5S...

تحقیق. استفاده از پلیمر فرا جاذب آبPR 3005 A جهت موفقیت برنامه های آبیاری در مناطق خشک و نیمه خشک

تحقیق. استفاده از پلیمر...

تحقیق. استفاده از پاورپوینت درکلاس کتابخانه ای

تحقیق. استفاده از پاورپوینت درکلاس کتابخانه...

پاورپوینت کار آفرینی گام به گام

پاورپوینت کار آفرینی گام به گام...

تحقیق. استفاده از مدل احتمالاتی Extended Kalman Filter

تحقیق. استفاده از مدل احتمالاتی Extended...

تحقیق. استفاده از نشا در تولید سبزیجات

تحقیق. استفاده از نشا در تولید سبزیجات...

تحقیق. استفاده از الیاف در آسفالت

تحقیق. استفاده از الیاف در...

تحقیق. استفاده از فیبر نوری برای انتقال نور خورشید به مکانهای سربسته

تحقیق. استفاده از...

پاورپوینت کود در زراعت دیم 10 اسلاید

پاورپوینت کود در زراعت دیم...

تحقیق. استراتژیهای بازاریابی

تحقیق. استراتژیهای بازاریابی...

تحقیق. استراتژی بازاریابی

تحقیق. استراتژی بازاریابی...

پاورپوینت کارآموزی راه

پاورپوینت کارآموزی راه...

تحقیق. استدلالهاى قرآن بر امکان معاد

تحقیق. استدلالهاى قرآن بر...

تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى این جهان مادى که ملائکه و جن بدان تعلق دارند

تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى...

پاورپوینت در مورد farzandparvari

پاورپوینت در مورد farzandparvari...

تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى این جهان مادى که ملائکه و جن بدان تعلق دارند 14 ص

تحقیق. استدلال بر وجود عالمى ماوراى...

تحقیق. استان کهکلویه وبویراحمد

تحقیق. استان کهکلویه وبویراحمد...

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری ید بر حسب ید ور پتاسیم در خوراک دام و طیور

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری ید بر...

پاورپوینت در مورد faryand

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت کار تیمی وارتباط مؤثر

پاورپوینت کار تیمی وارتباط مؤثر...

تحقیق درمورد پرلیت
تحقیق درمورد بیماری ام اس
تحقیق درمورد انبار داری
تحقیقی درمورد: استان اردبیل
تحقیق درباره. زبان فارسی
مقاله . زمین شناسی زاگرس
مقاله . عوامل موثر در کیفیت بهداشتی شیر از مرحله تولید تا مصرف
مقاله . برنامه ریزی تحصیلی
تحقیق. فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس
تحقیق درمورد پپسی کولا
تحقیق درمورد پرلیت
تحقیق درمورد پرلیت منبسط, پرلیت
تحقیق درمورد پرخاشگری
تحقیق درمورد پرتودهی مواد غذایی (اشعه دادن)

کلمات کلیدی :دعو مردم کوفه بیع خواسن یزید فلسفه قیام عاشورا حقیق فلسفه قیام امام حسین این بود امام حسن حسن مجبی فلسفه قیام طرز فکر معاویه مغیره خلیفه عبدالله اسلام مسئله مدینه منظور بودند کردند
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد منجى موعود و ما

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 11 صفحه


قسمتی از متن .doc :

«منجى موعود» و مااشاره :در آخرین روزهاى بهمن‏ماه سال 82 (82/11/24) کنفرانس »موعود ادیان« به همت مرکز اسلامى انگلستان و مشارکت نزدیک »مرکز گفت‏وگوى ادیان انگلستان« و »نمایندگى فرهنگى جمهورى اسلامى ایران« در شهر »لندن« برگزار شد.در این نشست صمیمى که جمعى از صاحب‏نظران در این موضوع از کشورهاى انگلستان، مصر، ایران و... به‏عنوان سخنران شرکت کرده بودند موضوعات مختلفى چون »منجى‏گرایى، مهدویت، موعود در آئین مسیحیت و...« مورد بحث و مطالعه واقع شد.آقایان »سیدنى شیپتون (مدیر اجرایى مؤسسه مرکز گفت‏وگوى ادیان انگلستان)، سر زیگموند استرانبرگ (رئیس بنیاد گفت‏وگوى ادیان)، مارکوس برى بروک (رئیس مرکز کلیساى آکسفورد)، دکتر زکى بداوى از مصر و آیت‏اللَّه شیخ محسن اراکى (رئیس مرکز اسلامى انگلستان)، آیت‏اللَّه امامى کاشانى و اسماعیل شفیعى‏سروستانى (مدیر مسؤول مؤسسه فرهنگى موعود) در زمره شرکت‏کنندگان اصلى و مدعو بودند. کنفرانس در دو نوبت و به صورت مجزا با حضور جمعى از اندیشمندان و فضلاى انگلیسى، ایرانى و پاکستانى برگزار شد.مجموعه مقالات این کنفرانس در قالب یک جلد کتاب از سوى مرکز اسلامى انگلستان منتشر خواهد شد.برگزارى این کنفرانس و طرح »موعود ادیان« در یک کشور اروپایى حکایت از بروز حساسیت و تعلق خاطر عموم ملل به وقایع آخرالزمان دارد و ضرورت برنامه‏ریزى جدى مراکز فعال فرهنگى وابسته به جمهورى اسلامى را متذکر مى‏شود.در حاشیه کنفرانس نیز گفت‏وگوها و نشستهاى جنبى سخنرانان و جلسات پرسش و پاسخ جلب‏نظر مى‏کرد.موعود، ضمن قدردانى از برگزارکنندگان این نشست فرهنگى، ضرورت انتشار مباحث ویژه مهدوى را به زبانهاى مختلف و با ادبیات مناسب متذکر مى‏شود.آنچه درپى مى‏آید خلاصه‏اى از متن سخنرانى اسماعیل شفیعى‏سروستانى مدیر مسؤول مجلات موعود و موعودجوان در کنفرانس مزبور است. امید که مقبول طبع خوانندگان موعود واقع شود.ان‏شاءاللَّهگفت‏وگو از »موعود ادیان« و منجى آخرالزمان، گفت‏وگویى است دیرین، با عمرى به درازاى خلقت انسان و سکناى او در عرصه خاک. این تاریخ بلند از یک سو و اشتراک آن در میان همه اقوام و ملل، از دیگرسو حکایت از ذاتى بودن این معنا در نوع انسان دارد و شاید بتوان به مدد این باور مشترک و انتظارى که مصادیق آن را در میان آراء، اقوال و حتى اساطیر اقوام مختلف ساکن در گستره زمین مى‏توان برشمرد انسان را »موجودى منتظر« تعریف کرد.این »موجود منتظر« که اتفاقاً همین تعریف او را از سایر موجودات متمایز ساخته است در گذار از شرایط مختلف تاریخى و فراز و نشیبهاى حیات همواره در تلاش براى گذار از »وضع موجود« و فراهم آوردن »وضعى مطلوب« گونه‏هاى مختلف »فرهنگها« و »تمدنها« را به نمایش گذارده است.تولد و حیات »تمدنها« انعکاس این تمناى بزرگ است چنانکه رویگردانى بشر از بسیارى از فرهنگها، ایدئولوژیها، نظریه‏ها و... نیز نشان از آن دارد که هیچیک به تمامى قادر به ارضاى انسان و پاسخگویى به تمناى درونى او نبوده‏اند. به عبارت دیگر، انسان از همه آنچه که حقیقتاً نمى‏تواند پاسخگوى تمناى دستیابى او به »عدالت«، »آزادگى«، »اخلاق« و بهره‏مندى عادلانه از نعمتهاى خدا باشد، دست شسته و بر شاهراه انتظار چشم به آینده‏اى برتر دوخته است. جالب توجه آنکه همه مدعیان نجات بشر، سعادتمندى، رفاه و امنیت نیز با اشاره به همین »میل و تمناى« مشترک، امکان ماندن، بهره‏کشى و سوء استفاده از طبیعت زلال و صاف انسانها را پیدا کرده‏اند.»موعود ادیان« نه یک پندار و یا خرافه و نه حاصل و محصول روزگار سخت زندگى و عکس‏العملهاى روانى و احساسى بلکه، واقعیتى است که ریشه در جان انسان دارد. از یک سو خرد انسانى و از دیگر سو بیان مشترک همه پیامبران الهى، تمامى حکیمان فرزانه، قدیسان آزاده و ادبیات همه اقوام و ملل این نکته را تأیید کرده و بدان صحه مى‏گذارد. چه، هیچ انسانى در شرایط طبیعى ضرورت دستیابى به عدالت سلامتى، رفاه، عدالت، امنیت و برخوردارى مشترک از نعمتهاى عالم را منکر نمى‏شود، هیچ صاحب عقل و خردى نیز ضرورت تجربه کامل‏ترین رتبه و سطح از اینهمه نعمتها را رد نمى‏کند. چه، بدون ظهور و بروز این درجه از کمال همه مجاهدتهاى انبیا، کوشش مصلحان و رشادت سلحشوران ابتر و رها مى‏ماند و یأس و نومیدى بر تمامى ساحتهاى اخلاقى و روحى سایه مى‏افکند و انسان به تمام معنى از کارکرد حقیقى دور مى‏افتد. به آن مى‏ماند که کسى ظهور و بروز »کمال« در ثمره‏هاى زمین و گیاهان و جانوران را منکر شود و آن را امرى وهمى و غیر واقعى فرض کند. از همینجاست که عرض مى‏کنم »انتظار فرا رسیدن روز مقدس ظهور موعود ادیان«، انتظار فرا رسیدن روز کمال انسان است. موجودى که برتر و شایسته‏تر از همه نباتات و جانوران و اشرف آنها خلق شده است. این معنا حامل قوى‏ترین انگیزه و پشتوانه بزرگ‏ترین اراده براى زیستن، سالم ماندن، مجاهده و تلاش براى بیرون‏راندن همه نشانه‏هاى تباهى از ساحت زندگى و مناسبات فردى و اجتماعى است. شاید از همین جهت و به دلیل همین پتانسیل قوى است که همواره دشمنان بشر، استعمارگران و سرمایه‏داران طالب قدرت و سیطره، سعى در نفى و انکار این ایده و ملوث ساختن آن با مفروضاتى بى‏پایه کرده‏اند تا حقیقت و واقعیتى بزرگ و انسان‏ساز را خرافه‏اى ضعیف جلوه‏گر سازند و از این طریق امکان ادامه حیات و سیطره خود را فراهم نمایند.جان مایه و »روح« همه آثار ماندگار فرهنگى، همه ادب و ادبیات سترگ و جاودان ملل، همه تابلوهاى نقاشان آرمانگرا و همه داستانهاى مانده از سلحشوران نام‏آور، مدیون این بخش از حقیقت آدمى است چنانکه همه آثارى که به نوعى اسبابِ ماندن در بى‏اخلاقى، دنیاپرستى، ابتذال و دورى از معنا و معنویت را فراهم آورده‏اند محصول غفلت، غیبت و دورى جستن آگاهانه و ناآگاهانه از این امرند.آیا تقدس‏زادیى از عالم و آدم، غلبه ماتریالیسم، اصالت یافتن سودپرستى و واماندگى انسان معاصر در بهره‏مندیهاى صرفاً مادىِ جسمى و جنسى که جملگى طى چند قرن اخیر موجبات بروز شکافهاى طبقاتى، بحرانهاى زیست محیطى، جنگهاى خانمانسوز، فاصله عمیق میان کشورهاى برخوردار و عقب‏مانده، توسعه فساد اخلاقى و امثال اینها را فراهم ساخته علتى جز غفلت از این وجه از حقیقت و وجود انسان دارد؟سکولاریزه کردن همه فرهنگها و تمدنهاى کهن و ارائه تفاسیر صرفاً مادى از معتقدات اقوام و ملل و سلب حیثیت معنوى از انسان و طبیعت، همه اسباب لازم را براى خلع سلاح شدن انسان از معنا و معنویت و بى‏پناه ماندن او در وقت غلبه بحرانها و هوسها مهیا کرده است. از همین روست که انسانِ بى‏پناه معاصر، پناه آوردن به افیون و مواد تخدیرکننده روان و یا تن دادن به ابتذال را پا به پاى جدالى خانمان برانداز براى دستیابى به ثروت و قدرت پیشه خود ساخته است تا شاید از این طریق دمى بى‏خبرى و یا آسودگى موقتى و البته آسیب‏پذیر و میرا را نصیب خود سازد.این امر همه شرایط لازم را براى بروز انفعال و تأثیرپذیرى انسان معاصر فراهم کرده است؛ شرایطى که سود اصلى را نصیب شیطان، دجال‏صفتان و حامیان و مبلغان آنان ساخته و روحیه مقاومت، مجاهده و









سایر محصولات :
تحقیق در مورد منجى موعود و ما

تحقیق در مورد منجى موعود و...

دانلود تحقیق شیر و فراورده های شیری 45 ص

دانلود تحقیق شیر...

دانلود تحقیق در مورد سیره امام خمینی

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق شیر 112 ص

دانلود تحقیق شیر 112...

تحقیق در مورد منابع انسانی با کیفیت ؛ کلید طلایی رقابت

تحقیق در مورد منابع انسانی با کیفیت...

دانلود تحقیق در مورد سیاست جدید و نقش تاریخی ادیان در جهان بعد از 11 سپتامبر 13 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق شیر 105 ص

دانلود تحقیق شیر 105 ص...

دانلود تحقیق در مورد سیارات

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد مقایسه دوران جاهلیت و اسلام

تحقیق در مورد مقایسه دوران جاهلیت...

دانلود تحقیق شکر و جایگزینهای آن 68 ص

دانلود تحقیق شکر و جایگزینهای آن 68...

تحقیق در مورد مقام زن از دیدگاه قرآن 20 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق شیر 38 ص

دانلود تحقیق شیر 38 ص...

تحقیق در مورد مقاله جلوگیری از اسراف مواد غذایی با بسته بندی مناسب 702

تحقیق در مورد مقاله...

دانلود مصاحبه با هوان پارک در مورد جایگاه اجتماعی معلمان کره جنوبی

دانلود مصاحبه با هوان پارک...

دانلود تحقیق شوری خاک 70 ص

دانلود تحقیق شوری خاک...

تحقیق در مورد مفهوم سیاست

تحقیق در مورد مفهوم...

دانلود تحقیق شکل‌گیری و تکامل مهندسی صنایع و تغییر آن 46 ص

دانلود تحقیق شکل‌گیری و تکامل مهندسی صنایع...

تحقیق در مورد مفاهیم و فلسفه مدیریت کیفیت جامع

تحقیق در مورد مفاهیم و فلسفه مدیریت...

دانلود پایان نامه ماشینهای CNC

دانلود پایان نامه ماشینهای CNC...

دانلود تحقیق شرکت نوش مازندران 140 ص

دانلود تحقیق شرکت نوش...

تحقیق در مورد مـدیریـت شطـرنجـی

تحقیق در مورد مـدیریـت شطـرنجـی...

دانلود تحقیق شاه بلوط اسپانیایی 5 ص.DOC

دانلود تحقیق شاه...

تحقیق در مورد معیارهاى رفتار سالم از دیدگاه اسلام

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق شاخه سرخس‌ها 17 ص

دانلود تحقیق شاخه...

تحقیق در مورد معرفی شرکت تجاری

تحقیق در مورد معرفی شرکت تجاری...

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن ترس دانش اموز از آموزگار

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن...

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن ترس دانش اموز از آموزگار

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن...

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن ترس دانش اموز از آموزگار

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن...

دانلود تحقیق سیب 13 ص

دانلود تحقیق سیب 13 ص...

تحقیق در مورد معرفی رشته مهندسی مکانیک 16ص

تحقیق در مورد معرفی رشته مهندسی مکانیک...

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن ترس دانش اموز از آموزگار

دانلود تحقیق علوم تربیتی برطرف کردن...

دانلود تحقیق سیر 13 ص

دانلود تحقیق سیر 13 ص...

دانلود تحقیق در مورد سیب 13 ص

دانلود تحقیق در...

تحقیق در مورد معرفی نژادهای گاوهای بومی ایران

تحقیق در مورد معرفی...

دانلود تحقیق سیب زمینی Potatoes 32 ص

دانلود تحقیق سیب...

دانلود تحقیق در مورد سیاستمدارترین حیوان

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد معراج

تحقیق در مورد معراج...

دانلود تحقیق سیب 11 ص

دانلود تحقیق سیب 11 ص...

دانلود تحقیق در مورد سیاست مذهبی هخامنشیان 7 ص

دانلود تحقیق در مورد سیاست...

تحقیق در مورد معاد در ادیان دیگر

تحقیق در مورد معاد در...

تحقیق در مورد مطالعه ای در چندوچون محیط کار در مراکز تولیدی و صنعتی محیط کار و انسان بهره ور 26 ص

تحقیق در مورد مطالعه ای در...

دانلود تحقیق سویای علوفه ای 39 ص

دانلود تحقیق سویای...

دانلود تحقیق در مورد سیره امام خمینی

دانلود تحقیق در مورد سیره امام...

تحقیق در مورد مشورت در سیره پیامبر

تحقیق در مورد مشورت در سیره پیامبر...

دانلود تحقیق سویا چیست 10 ص

دانلود تحقیق سویا چیست 10 ص...

دانلود تحقیق در مورد سیارات

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مساوات در تقسیم کار 11 ص

تحقیق در مورد مساوات...

دانلود تحقیق سویا 9 ص

دانلود تحقیق سویا 9 ص...

دانلود تحقیق در مورد سیاست جدید و نقش تاریخی ادیان در جهان بعد از 11 سپتامبر 13 ص

دانلود تحقیق در...

تحقیق در مورد مسئولیتهای روشنفکران دینی در قرن بیست و یک

تحقیق در مورد مسئولیتهای...

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد ماشینکاری سریع 30 صفحه
تحقیق در مورد مفهوم و قلمرو ضمان معاوضی در کنوانسیون و حقوق ایران 117 ص
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد معدن چغارت و سه چاهون
تحقیق در مورد شگفتی های قرآن
تحقیق در مورد مالاریا
قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
تحقیق در مورد جن 21 ص
تحقیق در مورد هدایت و تربیت معلم
تحقیق در مورد خدا
پاورپوینت در مورد انگیزش در کار (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد مرگ
کارآموزی شرکت داده پردازی ایران 21 ص
تحقیق در مورد شیر
تحقیق در مورد جوش MAG
کارآموزی شیمی 222
تحقیق در مورد هرس
تحقیق در مورد کارگزینی
پاورپوینت در مورد گرما و سرما (کاربردی و جدید)
تحقیق در مورد همه چیز درباره برنج
تحقیق در مورد هزینه های سفارش کار
تحقیق در مورد مسأله انسان 30 ص
قانون گریزی
تحقیق در مورد مرکبات دزفول a 200
تحقیق در مورد مسیل شهری چیست
تحقیق در مورد چرب
تحقیق در مورد هرس 16 ص
تحقیق در مورد چرایی تهاجم غرب به حجاب
تحقیق در مورد معجزات پیامبر 11 ص
تحقیق در مورد مسجد جامع شبستر
پاورپوینت در مورد مایعات و جامدات (کاردی و جدید)
تحقیق در مورد مرز میان پنهان و آشکار پولشویی 17 ص
تحقیق در مورد حج 15 ص
پاورپوینت در مورد قلندریه در تاریخ (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد نگهداری میوه ها و سبزیها 19ص
تحقیق در مورد نگار گری و نقاشی مکتب اصفهان و رضا عباسی
تحقیق در مورد چیست ؟ Frame
تحقیق در مورد مدیریت فرایند حوادث 13 ص
پاورپوینت در مورد کمپوست آسان (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کفایت دیالیز (کاربردی و جدید)
تحقیق در مورد نیکاراگوئه
کارآموزی قالبگیری 43ص
کارآموزی سعید البرزی
قالب های شعر فارسی
تحقیق در مورد طراحی سیستم شبکة خدمات پایگاههای اطلاعات 17 ص
تحقیق در مورد شکافهای اجتماعی در ایران
تحقیق در مورد نیشکر 20 ص
تحقیق در مورد نان
پاورپوینت در مورد مخازن نگهداری مایعات و گازها (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد پرتوهای مادون قرمز و مرئی (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مخابرات نوری و فیبر نوری (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مجموعه قوانین وضوابط جاری سازمان بیمه خدمات درمانی (ویزیت و کلیه خدمات سرپایی) (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مبانی طراحی بوژی(مکانیک تماس چرخ و ریل) (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد متابولیسم چربیها (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مباحث ویژه در الکترونیک (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مایعات و جامدات (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مباحثی در ترمودینامیک تولید آهن (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گرما و سرما (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گاهی گذرا به روند مذاکرات هسته ای (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دیسکهای آنتی بیوتیک (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کمپوست آسان (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گاز کروماتوگرافی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کتابچه راهنمای بخش فک و صورت و طب تسکینی و درد (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کفایت دیالیز (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد بیومکانیک فنون ورزشی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کاربرد آزمونهای روانیدر صنعت (کاربردی و جدید)

کلمات کلیدی :raquo موعود ادیانlaquo گفrlm وگوى ادیان مرکز اسلامى انگلسان شفیعىrlm سروسانى مدیر سروسانى مدیر مسؤول مرکز گفrlm وگوى مورد منجى موعود موعود ادیانlaquo raquo موعود وگوى ادیان گفrlm وگوى اسلامى انگلسان مرکز اسلامى raquo انسان موعود مىrlm کنفرانس فراهم بىrlm فرهنگى انگلسان گفrlm
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد تگنولوژی پرورش نشاء حصیری طویل به روش هیدروپونیگ و نشاگاری آن

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 9 صفحه


قسمتی از متن .doc :

تکنولوژی پرورش نشاء حصیری طویل به روش هیدروپونیک و نشاکاری آن

Raising and Transplanting Technology for Long Mat with Hydroponically Grown Rice Seedling

تهیه و تنظیم :مهندس محمد کارگران Email:kargaran_1966@yahoo.com

جمعه 01/04/1386

مقدمه:در ژاپن بیش از 99 درصد تولید برنج به روش نشاکاری بدست می آید. بیشترین روش رایج نشاکاری استفاده از نشاء حصیری است که در بستر خاکی داخل جعبه های نشاءپرورش داده می شود(با طول58سانتی متر و عرض 28 سانتی متر و به عمق 3 سانتی متر). حمل و نقل جعبه های نشاءکار دشواری بوده و مشکلاتی را به همراه دارد که تعدادی از آن در زیر آمده است: 1- وزن یک جعبه نشاءتقریباٌ برابر 6 کیلو گرم می باشد.2- برای هر هکتار مزرعه شالیزاری حداقل تعداد 200 تا 240 عدد جعبه نشاءنیاز می باشد.3- در دوره ای که نشاء پرورش می یابد یعنی از زمان بذرپاشی تا مرحله نشاکاری جعبه های نشاء باید بعد از بذرپاشی از بذرپاش به انکیوباتور(تاریکخانه) ، بعد به گلخانه ، با کامیون(وانت بار) به مزرعه اصلی و سپس بر روی ماشین نشاکار جهت نشاکاری حمل می گردد. پرورش نشاء حصیری طویل به روش هیدروپونیک جهت بهینه سازی نشاکاری برنج و صرفه جوئی نیروی کارگری طراحی شده که این نشاء دارای طول 6 متر و عرض 28 سانتی متر می باشد . در این روش نوین دوره پرورش نشاء 2 هفته بوده که در این مدت ارتفاع گیاهچه به 10 تا 15 سانتی متر خواهد رسید . نشاء حصیری طویل ترکیبی است از ریشه های در هم پیچیده گیاه و بستری از جنس پارچه پنبه ای بدون تار و پود(نمد مانند) که مقاومت آن در حدی است که میتوان آن را لوله نموده و حمل و نقل کرد. وزن یک رول از نشاء حصیری حدوداٌ 12 کیلو گرم است و تقریباٌ یکپنجم وزن نشاء حصیری جوانی است که به طور معمول در بستر خاک پرورش داده می شود و با طولی 6 متری برابر با 10 عدد از نشاء حصیری جعبه ای می باشد.

شکل 1: یک رول از نشاءحصیری که برابر با 10 عدد جعبه نشاء می باشد.

مواد و روش پرورش نشاءحصیری لوله ای1) بستر خزانهدر این روش نیاز به بستر خزانه ، مخزن کودمایع و یک پمپ جهت انتقال کود مایع به درن بستر خزانه می باشد که در گلخانه نصب می گردد.بستر خزانه شامل 4 سینی با طول 5/6 متر ، عرض 28 سانتی متر و عمق 6 سانتی متر بوده که از جنس استیل زنگ نزن تهیه گردیده بر روی پایه ای به ارتفاع 60 سانتی متر صورت افقی در کف گلخانه نصب می شود تا کاربر به راحتی و بدون خم کردن کمر بتواند با آن کار کند.پمپ نیز کود مایع را از درون مخزن در زمان کود دهی پمپاژ نموده و در داخل سینی بستر خزانه به گردش در می آورد.طرحی از خزانه پرورش نشاء حصیری طویل در شکل 2 نشان داده شده است.

شکل 2 : طرح بستر خزانه پرورش نشاء حصیری طویل به روش هیدروپونیک

2) بذرپاشیپارچه پنبه ای مخصوص را در درون سینی که کاملاٌ خشک و تمیز می باشد پهن نموده و توسط دو صفحه شانه مانند در ابتدا و انتها محکم می گردد. سپس کود مایع در خزانه پمپاژ شده و به گردش در آمده و بذر جوانه دار برنج بر روی بستر سینی توسط یک ماشین بذر پاش خودگردان همانطور که در شکل 2 مشاهده میگردد پاشیده می شود.مقدار بذر معمولاٌ حدود 100 تا 250 گرم به انداره واحد سطح یک جعبه نشاء(58×28 سانتی متر) که در روش معمول برای پرورش نشاء جعبه ای مصرف می گردد در نظر گرفته می شود و برای سطح بستر این نوع از خزانه (600×28 سانتی متر) برابر 1034 تا 2586 گرم است.ریشه های نشاء برنج در داخل پارچه پنبه ای نفوذ کرده و در هم می پیچد و حصیری رابوجود می آورد این حصیر بوجود آمده از ریشه های در هم پیچیده گیاهچه ها و بستر پارجه ای آنقدر قوی است که در زمان حمل و نقل و لوله نمودن خسارتی نمی بیند. بذور برنج داخل سینی بستر خزانه بلافاصله بعد از بذرپاشی و گیاهچه های 2 هفته بعد از بذرپاشی در شکل 3 مشاهده میگردد.

شکل 2 : ماشین بذرپاش خودگردان

3) کودهی و کنترل دمای محیط گلخانهدر 5 روز اول بعد از بذرپاشی آب خالص بدون کود در بستر خزانه به گردش در می آید و سپس کود را که این کود با نامهای اوتساکو1 و اوتساکو2 به صورت تجاری در بازار موجود بوده و بیشتر جهت کشت سبزیجات به روش هیدروپونیک استفاده می گردد را در آب داخل تانک حل نموده و بوسیله پمپ در بستر سینی خرانه به گردش در می آوریم در ضمن هدایت الکتریکی کود مایع بایدحدود 3/1 تا 4/1میلی موس بر سانتی مترباشد که هر روزه تنظیم می گردد. (EC) درجه حرارت آب بستر خزانه با درجه حرارت محیط گلخانه باید با هم هماهنگ باشدکه توسط هیتر و تهویه جهت پرورش نشاء تامین می گردد.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد تگنولوژی پرورش نشاء حصیری طویل به روش هیدروپونیگ و نشاگاری آن

تحقیق در مورد تگنولوژی پرورش نشاء حصیری...

تحقیق درمورد بدمیننتون

تحقیق درمورد بدمیننتون...

تحقیق در مورد فلفل سیاه

تحقیق در مورد فلفل سیاه...

تحقیق در مورد تفسیر سوره نساء 158 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق انواع خاک 14 ص

تحقیق انواع خاک 14 ص...

تحقیق درمورد بحرانی به نام شل‌حجابی

تحقیق درمورد بحرانی به نام...

سوال و جواب علوم ششم دبستان

سوال و جواب علوم ششم...

سوال و جواب علوم ششم دبستان

سوال و جواب...

تحقیق در مورد تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز 150 ص

تحقیق در مورد تعمیرات...

سوال و جواب علوم ششم دبستان

سوال و جواب علوم ششم دبستان...

سوال و جواب علوم ششم دبستان

سوال و جواب علوم ششم دبستان...

سوال و جواب علوم ششم دبستان

سوال و جواب...

تحقیق در مورد فلسفه قصاص

تحقیق در مورد فلسفه...

تحقیق درمورد بحران فیزیک مدرن و نظریه های نوین

تحقیق درمورد بحران فیزیک مدرن...

چگونه یک وب سایت و یا وبلاگ شخصی ایجاد کنیم؟

چگونه یک وب سایت و...

تحقیق در مورد تفاوت مدیریت و رهبری 11 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق انواع اتصالات 5 ص

تحقیق انواع اتصالات...

تحقیق درمورد بحران آمریکا

تحقیق درمورد بحران...

تحقیق در مورد فعل معتل و قواعد عربی 68 ص

تحقیق در مورد فعل...

تحقیق در مورد تعریف انفجار

تحقیق در مورد تعریف انفجار...

تحقیق درمورد بتنهای مقاوم در اجرا

تحقیق درمورد بتنهای مقاوم...

تحقیق در مورد تعریف علم اخلاق 15 ص

تحقیق در مورد تعریف علم اخلاق 15...

تحقیق درمورد بتن

تحقیق درمورد بتن...

تحقیق در مورد فعالیتهای مالی و حسابداری 52 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق اندازه گیری مقاومت به روش پل و تستون و پل تار

تحقیق اندازه گیری مقاومت به روش پل...

تحقیق درمورد بتن های اسفنجی

تحقیق درمورد بتن های...

گزارش تخصصی ترغیب نمودن دانش آموزان به داشتن مدرسه ای تمیز

گزارش تخصصی ترغیب نمودن...

گزارش تخصصی ترغیب نمودن دانش آموزان به داشتن مدرسه ای تمیز

گزارش تخصصی ترغیب نمودن...

تحقیق در مورد تعاونی ها 32 ص

تحقیق در مورد تعاونی...

گزارش تخصصی ترغیب نمودن دانش آموزان به داشتن مدرسه ای تمیز

گزارش تخصصی ترغیب نمودن...

گزارش تخصصی ترغیب نمودن دانش آموزان به داشتن مدرسه ای تمیز

گزارش تخصصی ترغیب نمودن...

گزارش تخصصی ترغیب نمودن دانش آموزان به داشتن مدرسه ای تمیز

گزارش تخصصی ترغیب نمودن دانش آموزان...

تحقیق درمورد بتن غلطکی

تحقیق درمورد بتن غلطکی...

تحقیق در مورد فلسفه حجاب 65 ص

تحقیق در مورد فلسفه حجاب 65 ص...

تحقیق اندازه گیری مقاومت به روش پل و تستون و پل تار

تحقیق اندازه گیری مقاومت...

تحقیق در مورد تصفیه خانه الیگودرز

تحقیق در مورد تصفیه خانه الیگودرز...

آموزش نگارش اقدام پژوهی به زبان ساده

آموزش نگارش اقدام پژوهی...

آموزش نگارش اقدام پژوهی به زبان ساده

آموزش نگارش اقدام پژوهی به زبان ساده...

آموزش نگارش اقدام پژوهی به زبان ساده

آموزش نگارش اقدام پژوهی به زبان...

آموزش نگارش اقدام پژوهی به زبان ساده

آموزش نگارش اقدام پژوهی به زبان...

تحقیق درمورد بتن سبک، اسفنجی و الیافی

تحقیق درمورد بتن...

تحقیق در مورد تست ارتعاش آکوستیک

تحقیق در مورد تست ارتعاش آکوستیک...

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی

کارورزی 4 دبیری...

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی

کارورزی 4 دبیری زیست...

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی...

تحقیق در مورد فرهنگ جامعه 47 ص

تحقیق در مورد فرهنگ جامعه 47 ص...

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی...

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی...

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی

کارورزی 4 دبیری زیست شناسی...

تحقیق افیولیت

تحقیق افیولیت...

تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان موضوع تقسیم با باقی مانده (تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد نظام آموزشی روسیه 123ص
تحقیق درباره نخود فرنگی 8 ص
تحقیق درباره قوانین کار
تحقیق درباره مقدمه ای بر زبان Ruby 13 ص
تحقیق درباره معرفی شهرستان اردکان 29 ص
تحقیق درباره سوالات درس بیوشیمی رشته ی کشاورزی
تحقیق درباره کود 20 ص
تحقیق درباره کودتای 28 مرداد 50 ص
تحقیق درباره مریستمهای رأسی 17 ص
تحقیق درباره لونگان Longan 11 ص
تحقیق درباره مبارزه با حشرات 18 ص
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
تحقیق درباره لقاح مصنوعی 14 ص
تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره مالچ چیست 12 ص
تحقیق درباره مه 85 ص
تحقیق درباره مالچ ها 18 ص
تحقیق درباره هرس 16 ص
تحقیق درباره کود منگنز 8 ص
تحقیق درباره معادن زغالسنگ طبس 82 ص
تحقیق درباره سل 17 ص
تحقیق در مورد روشهای اجرای شالوده های عمیق 12 ص
تحقیق درباره نقد ادبی 16 ص
تحقیق درباره فرمت BP
تحقیق درباره سیب 11 ص
تحقیق درباره مدیریت کودی در گلزا 7 ص
تحقیق درباره کردستان 142 ص
تحقیق درباره کلزا 17 ص
تحقیق درباره نماتدهای گره ریشه 18 ص
تحقیق درباره سی وسه پل 29 ص
تحقیق درباره سبزی 35 ص
پاورپوینت در مورد پایش و ارزشیابی برنامه EPI
تحقیق در مورد 12
تحقیق درباره موریانه 18 ص
تحقیق در مورد سازه های فضا کار و علم سازه در مهندسی عمران
تحقیق درباره ویتامین 6 ص
تحقیق در مورد علم ریاضی 12ص
تحقیق در مورد عکس اشخاص در طول تاریخ
تحقیق درباره فیزیولوژی گیاهان زراعی 15 ص
تحقیق درباره غنی سازی اورانیوم
تحقیق درباره سن گندم 23 ص
تحقیق در مورد کیوی
تحقیق درباره فراوری گوجه 16 ص
تحقیق درباره شهر 25 ص
تحقیق در مورد عصر علم 14 ص
تحقیق در مورد طرز کار اسیلوسکوپ 10 ص
پاورپوینت در مورد آمار فصل 2(جامعه) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد ریاضی ششم دبستان موضوع مقدارهای متناسب (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد هندسه 1 فصل 4(خط و صفحه در فضا) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه دوم دبیرستان موضوع معرفی تریکودینا (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس هفتم (تحقیق دانش آموزی)

کلمات کلیدی :نشاء حصیری طویل پرورش نشاء حصیری خزانه پرورش نشاء نشاء حصیری طویل گنولوژی پرورش نشاء پرورش نشاء حصیری نشاء حصیری پرورش نشاء بسر خزانه حصیری طویل کود مایع ریشه های پرورش خزانه حصیری نشاکاری بذرپاشی برابر گلخانه نموده
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد روانشناسی در صنعت 37 ص

تحقیق در مورد روانشناسی در صنعت 37 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد صفحه : 55 صفحه




قسمتی از متن .doc :



منابع:


روان‎شناسی صنعتی


تألیف: دکتر یحیی اسفرجانی


فهeرست مطالب:


1- روان‎شناسی در صنعت


2- تاریخچه‎ی روان‎شناسی صنعتی


3- روان‎شناسی اجتماعی صنعتی


4- عامل انسانی و رابطه‎ی آن با تولید


5- فلسفه و روان‎شناسی کار


6- کار و استراحت


7- روابط انسانی در صنعت


8- سنجش شایستگی


9- رضایت حرفه‎ای و روحیه‎ی صنعتی


10- زنان در کارخانجات


11- ارزیابی مشاغل


12- آموزش در صنعت


13- آزمونهای روانی


14- سوانح و ایمنی در کارخانجات


1- روان‎شناسی در صنعت


روان‎شناسان بیش از آنچه ما تصور می‎کنیم می‎توانند در کارخانجات مثمرثمر واقع شوند. فعالیت و راهنماییهای آن فقط به تست و آزمون‎های روانی منتهی نمی‎شود بلکه در موارد روابط، روحیه و طرز فکر، عادات، شخصیت و بهبود زدگی افراد نیز اظهارنظر می‎نمایند. شغل روان‎شناسان صنعتی بیشتر جنبه‎ی مشورتی دارد و علاوه بر حل مشکلات فری از فکر و تجربه‎ی او در موارد مختلف صنعتی، برنامه‎های آموزشی و پیش‎گیری سوانح استفاده می‎نمایند.


2- تاریخچه‎ی روان‎شناسی صنعتی


اولین روان‎شناس صنعتی توماس ک بالمر است. تاریخچه‎ی روان‎شناسی صنعتی به قرار زیر است: روان‎شناسی در جنگ جهانی اول،‌ دوره‎ی روان‎شناسی صنعتی اجتماعی،‌ روان شناسی در عصر جدید، روان‎شناسی در جنگ دوم جهانی، روان‎شناسی در زمان حال.


3- روان‎شناسی اجتماعی صنعتی


عبارت از پژوهش و مطالعه روابط انسانی در کارخانجات و محیط‎های صنعتی بوده و وضع کارگران را از نظر سازش به محیط، سازش به کار و سازش به همکاران مورد بررسی قرار می‎دهد.


4- عامل انسانی و رابطه‎ی آن با تولید


استفاده از عامل انسانی در محیط‎های صنعتی و اداری بستگی به علاقه‎ی فردی و رضایت حرفه‎ای کارگران دارد، اگرچه دو شرط تأمین شود شاید م دیران به موفقیت بزرگی نایل یند و اجتماعی را از دگرگونی رهایی بخشند. روان‎شناسان ارضای انگیزه‎های فردی و برقراری روابط انسانی را عامل مؤثر رشد دستگاهها و رمز موفقیت کارخانجات می‎دانند.


5- فلسفه و روان‎شناسی کار


رشد انسانی بزرگترین عاملی است که انسان را به کار واداشته و انگیزه‎ی تحرک را در نهاد بشر به وجود می‎آورد. اگر باور کنیم که عوامل شکست در مراحل مختلف زندگی ما بیشتر متوجه












سایر محصولات :
تحقیق در مورد روانشناسی در صنعت 37 ص

تحقیق در مورد روانشناسی...

تحقیق در مورد روابط خارجی ایران از قاجار تا 1320 20 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد رهبری و جوانان مسلمان

تحقیق در مورد رهبری و...

تحقیق در مورد رهایی زنان و روندهای سیاسی در خاورمیانه

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد رنگرزی

تحقیق در مورد رنگرزی...

تحقیق در مورد رنگرزی پشم با قرمزدانه

تحقیق در مورد رنگرزی پشم با...

تحقیق در مورد رنگرزی پشم با قرمزدانه 15 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد بررسی روش های اقتصادی کاهش ضایعات محصولات کشاورزی

تحقیق در مورد بررسی روش های اقتصادی...

تحقیق در مورد رفع تنگناهای بانکی و رقابتی نمودن سیستم بانکی 40 ص

تحقیق در مورد رفع تنگناهای بانکی و...

سرویس و تعمیر کولر گازی و یخچالword 50صفحه

سرویس و تعمیر کولر گازی...

تحقیق در مورد رشته شیمی

تحقیق در مورد رشته شیمی...

تحقیق در مورد مبانی و تفاوتها در فقه زنان 22 ص

تحقیق در مورد مبانی و تفاوتها در...

تحقیق در مورد مبارزه با حشرات 18 ص

تحقیق در مورد مبارزه...

تحقیق در مورد ماهی

تحقیق در مورد ماهی...

تحقیق در مورد مالک اشتر 14 ص

تحقیق در مورد مالک...

تحقیق در مورد مانـیفیست در عرصه حسابداری 15ص

تحقیق در مورد مانـیفیست در عرصه...

تحقیق در مورد مالیات بر ارزش افزوده 24 ص

تحقیق در مورد مالیات...

تحقیق در مورد ماشین های ورزشی

تحقیق در مورد ماشین های ورزشی...

تحقیق در مورد لکنت 7 ص

تحقیق در مورد لکنت...

تحقیق در مورد لامپهای رشته 42 ص

تحقیق در مورد لامپهای رشته...

دانلود پاورپوینت نکات المپیادی معادله

دانلود پاورپوینت نکات المپیادی معادله...

تحقیق در مورد کوره های القایی 8 ص

تحقیق در مورد کوره های القایی 8...

تحقیق در مورد کنتاکتورها

تحقیق در مورد کنتاکتورها...

دانلود پاورپوینت نحوه اتصال به اینترنت با استفاده از تلفن همراه

دانلود پاورپوینت نحوه اتصال به اینترنت...

دانلود پاورپوینت معیارهای آزمون مدل در نرم افرار

دانلود پاورپوینت معیارهای آزمون...

تحقیق در مورد کلینیک بازاریابی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کاهش ضایعات محصولات باغی

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت نماز

دانلود پاورپوینت نماز...

تحقیق در مورد کل دانش آموزان اندازه گیری جامعه و نمونه دبیرستان شهید رجایی در شیفت صبح 23 ص

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت نحوه ی ساخت نیمکت دو نفره

دانلود پاورپوینت نحوه...

رهبری و جوانان مسلمان

رهبری و جوانان مسلمان...

رهایی زنان و روندهای سیاسی در خاورمیانه

رهایی زنان و روندهای...

رنگرزی پشم با قرمزدانه 15 ص

رنگرزی پشم با قرمزدانه 15...

بررسی روش های اقتصادی کاهش ضایعات محصولات کشاورزی

بررسی روش های اقتصادی کاهش ضایعات محصولات...

رفع تنگناهای بانکی و رقابتی نمودن سیستم بانکی 40 ص

رفع تنگناهای بانکی...

رشته شیمی

رشته شیمی...

دانلود پاورپوینت مشاغل

دانلود پاورپوینت مشاغل...

تحقیق در مورد کاربرد زیست آهنگ در صنعت

تحقیق در مورد کاربرد زیست آهنگ...

تحقیق در مورد کاربرد هزینه یابی بر مبنای فعالبت برای بهبود عملکرد 16 ص

تحقیق در مورد کاربرد هزینه یابی بر...

تحقیق در مورد کاربرد علم فیزیک در ورزش

تحقیق در مورد کاربرد علم فیزیک...

دانلود پاورپوینت معلمی داشتیم

دانلود پاورپوینت معلمی داشتیم...

دانلود پاورپوینت معادله ی خط

دانلود پاورپوینت معادله ی خط...

تحقیق در مورد کاتالیزگرها

تحقیق در مورد کاتالیزگرها...

تحقیق در مورد قوز کمر و طرق مقابله با آن

تحقیق در مورد قوز کمر...

تحقیق در مورد قومیت 30 ص

تحقیق در مورد قومیت 30 ...

دانلود پاورپوینت مدل سازی معادلات ساختاری

دانلود پاورپوینت مدل سازی معادلات ساختاری...

تحقیق در مورد قلمه زدن

تحقیق در مورد...

دانلود گزارش کارآموزی تقویت فشار گاز شهید مکوندی‎

دانلود گزارش کارآموزی...

تحقیق در مورد قرنطینه نباتی و برخی از اصول و استانداردهای مرتبط با قرنطینه داخلی 96 ص

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت ماتریس های پیشرونده ریون سری های

دانلود پاورپوینت ماتریس...

پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
تحقیق در مورد زمین شناسی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعالیت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )
پاورپوینت در مورد سرطان پروستات
پاورپوینت در مورد مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم(ارزش ها)
آموزش حقوق شهروندی
آشنایی با قوانین مالی و محاسباتی
پاورپوینت در مورد مدیریت زخم های فشاری
آدیپوکین ها
پاورپوینت در مورد مخلوط
تحقیق در مورد وضع فرهنگی و سیاسی عصر ائمه 10 ص
آزمایشگاه شیمی معدنی(1)
آشنائی با تحول در نظام اداری
اهمیت توجه به زنان وابسته به مواد هنگام زایمان
آب سبز آب آبی
پاورپوینت در مورد اعداد مقدس
تحقیق در مورد گوگرد Smffmr
پاورپوینت در مورد کار گروهی
اهداف، سؤال، فرضیه
پاورپوینت در مورد کانابیس
تحقیق در مورد کبد
انسان
پاورپوینت در مورد نور پردازی در ماکروگرافی
پاورپوینت در مورد زندگینامه ی خوارزمی(ریاضی و نجوم)
آلاینده های موادغذائی
پاورپوینت در مورد طب اسلامی و طب مسلمانی
تحقیق در مورد انگور 17 ص
اهمیت کنترل مواد غذایی در سطح عرضه و برنامه های آینده
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
پاورپوینت در مورد خرس و خرس قطبی(تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد سرکه 17ص
پاورپوینت در مورد فصد
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
تحقیق در مورد زندگانی امام رضا
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
تحقیق در مورد تولید پرتو x 33 ص
پاورپوینت در مورد APA
تحقیق در مورد آبزی پروری سردابی
تحقیق در مورد گندم 15 ص
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
تحقیق در مورد تربیت 14 ص
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
تحقیق در مورد گزارش تحلیلی از بورس + اقتصاد + دبی 15 ص
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد توپولوژی شبکه
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد توسعه اقتصاد ورزش با تاکید بر حضور بخش خصوصی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تدوین پایان نامه
پاورپوینت در مورد 1 tojihi
پاورپوینت در مورد ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با نگاهی به (فرهنگسرا ها)
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تاریخچه خدمات بیمارستانی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد برنامه های کنترل وپیشگیری از بیماری بروسلوز طی 10 سال گذشته در استان یزد

کلمات کلیدی :روان‎شناسی اجماعی صنعی اریخچه‎ی روان‎شناسی صنعی عامل انسانی روابط انسانی روان‎شناسی صنعی اریخچه‎ی روان‎شناسی رضای حرفه‎ای محیط‎های صنعی اجماعی صنعی روان‎شناسی انسانی کارخانجا روابط اجماعی اریخچه‎ی
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد بتن 2


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد صفحه : 44 صفحه




قسمتی از متن .doc :



‏1


‏در دن‏ی‏ا‏ی‏ پ‏ی‏شرفته‏ امروز‏ی‏ و با توجه به پ‏ی‏شرفت‏ ها‏ی‏ صورت گرفته در زم‏ی‏نه‏‌‏ها‏ی‏ مختلف علم‏ی‏ صنعت بتن ن‏ی‏ز‏ دچار تحول گرد‏ی‏ده‏ که تول‏ی‏د‏ بتن سبک ن‏ی‏ز‏ حاصل هم‏ی‏ن‏ پ‏ی‏شرفت‏ ها م‏ی‏ باشد. بتن‏ی‏ که علاوه بر کاهش بار مرده ساختمان از ن‏ی‏رو‏ی‏ وارد به سازه در اثر شتاب زلزله م‏ی‏ کاهد و در ص‏ورت‏ تخر‏ی‏ب‏ وزن آوار حاصل ن‏ی‏ز‏ کاهش م‏ی‏ ‏ی‏ابد‏ و امروزه آنرا به عنوان بتن قرن م‏ی‏ نامند .


‏بتن‏ سبک با توجه به و‏ی‏ژگ‏ی‏ ها‏یی‏ که دارد دارا‏ی‏ کاربردها‏ی‏ مختلف م‏ی‏ باشد که برحسب وزن مخصوص و مقاومت فشار‏ی‏ آن تفک‏ی‏ک‏ م‏ی‏ گردد.


‏تاریخچه ساخت و کاربرد بتن سبک


‏اول‏ی‏ن‏ گزارشها‏ی‏ تار‏ی‏خ‏ی‏ در مورد کاربرد بتن سبک و مصالح سبک وزن به روم باستان بر م‏ی‏ گردد. روم‏ی‏ان‏ در احداث معبد پانتئون و ورزشگاه کلوز‏ی‏وم‏ از پوم‏ی‏س‏ که نوع‏ی‏ مصالح سبک است استفاده کرده اند. کاربرد بتن سبکدانه پس از تول‏ی‏د‏ سبکدانه ها‏ی‏ مصنوع‏ی‏ و فراور‏ی‏ شده در اوا‏ی‏ل‏ ق‏رن‏ ب‏ی‏ستم‏ وارد مرحله جد‏ی‏د‏ی‏ شد. در سال 1918، S. J. Hayde‏ با استفاده از کوره دوار اقدام به منبسط کردن رس و ش‏ی‏ل‏ کرد و بد‏ی‏نوسل‏ی‏ه‏ سبکدانه ا‏ی‏ مصنوع‏ی‏ تول‏ی‏د‏ کرد که از آنها در ساخت بتن استفاده شد. تول‏ی‏د‏ تجار‏ی‏ روباره ها‏ی‏ منبسط شده ن‏ی‏ز‏ از سال 1928 آغاز گرد‏ی‏د‏.


‏2


‏این‏ سبکدانه مصنوعی در هنگام جنگ جهانی اول به دلیل محدودیت دسترسی به ورق فولادی برای ساخت کشتی بکار رفت. کشتی Atlantus‏ به وزن 3000 تن که با بتن سبک هایدیتی ساخته شد، در اواخر سال 1918 به آب افتاد. در سال 1919 کشتی Selma‏ به وزن 7500 تن و طول 132 متر با همین ‏نوع‏ بتن ساخته و به آب انداخته شد. تا آخر جنگ جهانی اول و سپس تا سال 1922 کشتی ها و مخازن شناور متعددی ساخته شد که یکی از آن ها Peralta‏ تا سال های اخیر شناور بود.


‏برنامه‏ ساخت کشتی ها در اواسط جنگ جهانی دوم متوقف شد و دوباره به دلیل محدودیت تولید ورق فولادی مورد توجه قرار گرفت. تا پایان جنگ جهانی دوم 24 کشتی اقیانوس پیما و 80 بارج دریایی ساخته شد که ساخت آن ها در دوران صلح، اقتصادی محسوب نمی گشت. ظرفیت این کشتی ها 3 ‏تا‏ 140000 تن بود.


‏در‏ سال 1948 اول‏ی‏ن‏ ساختمان با استفاده از ش‏ی‏ل‏ منبسط شده در پنس‏ی‏لوان‏ی‏ا‏ی‏ شرق‏ی‏ احداث گرد‏ی‏د‏. در ادامه، از سال 1950 ساخت بتن سبک گاز‏ی‏ اتوکلاو شده در انگلستان متداول شد. اول‏ی‏ن‏ ساختمان بتن سبکدانه مسلح در ا‏ی‏ن‏ کشور که ‏ی‏ک‏ ساختمان سه طبقه بود در سال 1958 و در شهر برنت فورد احداث گرد‏ی‏د‏.


‏4


‏ساختمان‏ هتل پارک پلازا در سنت لوئیز، ساختمان 14 طبقه اداره تلفن بل جنوب غربی در کانزاس سیتی در سال 1929 از جمله ساختمان های دهه 20 و 30 میلادی ساخته شده در آمر‏ی‏کا‏ی‏ شمال‏ی‏ با استفاده از بتن سبک هستند. ساختمان 42 طبقه در شیکاگو، ترمینال TWA‏ در فرودگاه نیویورک در سال 1960، فرودگاه Dulles‏ در واشنگتن در سال 1962، کلیسایی در نروژ در سال 1965، پلی در وایسبادن آلمان در سال 1966 و پل آب بر در روتردام هلند در سال 68 از جمله ساختمان هایی هستند که با بتن سبکدانه ساخته شده اند.


‏در‏ هلند، انگلستان، ایتالیا و اسکاتلند نیز در دهه 70 و 80 پل هایی با دهانه های مختلف ساخته و با موفقیت بهره برداری شده اند. در سال های 1970 ساخت بتن سبکدانه پرمقاومت آغاز شد و در دهه 80 به دلیل نیاز برخی شرکت های نفتی در امریکا و نروژ برای ساخت سازه ها و مخ‏ازن‏ ساحلی و فراساحلی مانند سکوهای نفتی یک رشته تحقیقات وسیع برای ساخت بتن سبکدانه پرمقاومت در این دو کشور با هدایت واحد آغاز شد که نتایج آن در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 منتشر گشت.


‏در‏ سال‏ی‏ان‏ اخ‏ی‏ر‏ ن‏ی‏ز‏ استفاده بتن سبک در دال سقف ساختمانها‏ی‏ بلند مرتبه، عرشه پلها و د‏ی‏گر‏ موارد مشابه و همچن‏ی‏ن‏ کاربردها‏ی‏ خاص مانند عرشه و پا










سایر محصولات :
تحقیق در مورد بتن 2

تحقیق در مورد بتن...

پاورپوینت در مورد شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم مبحث انواع یون و نامگذاری آنها

پاورپوینت در مورد شیمی سال دوم...

پاورپوینت در مورد ریاضی اول دبستان درس چهارم

پاورپوینت در مورد ریاضی...

پاورپوینت در مورد نظریه آلفرد وگنر در مورد قاره ها

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد سنگ ها جلسه ششم

پاورپوینت در مورد سنگ...

پاورپوینت در مورد ادبیات سوم دبیرستان درس هشتم

پاورپوینت در مورد ادبیات...

پاورپوینت در مورد ادبیات سوم دبیرستان درس هفتم

پاورپوینت در مورد ادبیات سوم...

تحقیق در مورد باکتری ها

تحقیق در مورد باکتری...

پاورپوینت در مورد فیزیک دوم دبیرستان فصل 2سرعت متوسط و لحظه ای

پاورپوینت در مورد فیزیک...

تحقیق در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور رشته اقتصاد

تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد فارسی سوم دبستان زنگ ورزش قصّه تُنگ بلور مَثَل

پاورپوینت در مورد فارسی...

پاورپوینت در مورد فارسی سوم دبستان پیراهن بهشتی لحظه های سبز دعا

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد فارسی سوم دبستان آواز گنجشک مورچه ریزه مَثَل

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد علوم تجربی پنجم دبستان مبحث زنگ علوم

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد ادبیات سوم دبیرستان درس ششم

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد علوم تجربی ششم دبستان مبحث سفر به اعماق زمین

پاورپوینت در مورد علوم...

تحقیق در مورد بازیافت زباله های الکترونیکی

تحقیق در مورد بازیافت زباله های...

پاورپوینت در مورد آشنایی با اثبات در هندسه

پاورپوینت در مورد...

تحقیق در مورد ایجاد و مدیریت شبکه های اطلاعاتی مبتنی بر تجهیزات سخت افزاری سیسکو 195 ص

تحقیق در مورد ایجاد و مدیریت شبکه...

پاورپوینت در مورد علوم تجربی ششم دبستان مبحث ورزش و نیرو 1

پاورپوینت در مورد علوم...

پاورپوینت در مورد فارسی هشتم نام ها و یاد ها

پاورپوینت در مورد فارسی هشتم نام...

پاورپوینت در مورد فارسی نهم راز موفقیت

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد نور و مشاهده اجسام

پاورپوینت در مورد...

تحقیق در مورد بازاریابی اعتمادی

تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان

پاورپوینت در مورد تاریخ...

تحقیق در مورد باریم فلزی نرم به رنگ سفید

تحقیق در مورد باریم...

تحقیق در مورد باروری ابرهای کوهستانی

تحقیق در مورد باروری...

پاورپوینت در مورد شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم مبحث بررسی اجمالی گروه ها

پاورپوینت در مورد شیمی سال...

پاورپوینت در مورد شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم مبحث جدول تناوبی

پاورپوینت در مورد شیمی سال دوم دبیرستان...

تحقیق در مورد بارگذاری

تحقیق در مورد بارگذاری...

پاورپوینت در مورد فارسی نهم همزیستی بامام میهن

پاورپوینت در مورد فارسی نهم همزیستی بامام...

تحقیق در مورد باروری و ناباروری

تحقیق در مورد باروری و ناباروری...

پاورپوینت در مورد فارسی چهارم دبستان درس ششم آرش کمان گیر باران

پاورپوینت در مورد فارسی چهارم دبستان...

پاورپوینت در مورد فارسی چهارم دبستان درس چهارم ارزش علم

پاورپوینت در مورد فارسی...

پاورپوینت در مورد ادبیات سوم دبیرستان درس پنجم

پاورپوینت در مورد ادبیات سوم دبیرستان درس...

پاورپوینت در مورد فارسی هشتم درس هفتم آزادگی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد فارسی هشتم درس ششم آداب نیکان

پاورپوینت در مورد فارسی...

پاورپوینت در مورد زمین شناسی سال چهارم تجربی

پاورپوینت در مورد...

تحقیق در مورد باران اسیدی

تحقیق در مورد باران اسیدی...

پاورپوینت در مورد علوم تجربی اول دبستان مبحث زمین خانه سنگی ما

پاورپوینت در مورد علوم تجربی اول دبستان...

پاورپوینت در مورد فارسی اول دبستان درس دوازدهم

پاورپوینت در مورد فارسی اول دبستان...

تحقیق در مورد بار انواع قسمتهای ساختمان

تحقیق در مورد بار انواع قسمتهای ساختمان...

پاورپوینت در مورد فارسی اول دبستان درس دهم

پاورپوینت در مورد فارسی اول...

تحقیق در مورد برخی از ابتدایی ترین نکاتی که هر کاربر کامپیوتر باید بداند
تحقیق در مورد برخی از ریاضی دانان بزرگ جهان
تحقیق در مورد برخی از فواید و آثار نماز
تحقیق در مورد برخی از فواید و آثار نماز
تحقیق در مورد برج پیزا (2)
تحقیق در مورد برخی از ریاضی دانان بزرگ جهان
تحقیق در مورد بتن 2
تحقیق در مورد برخی از ابتدایی ترین نکاتی که هر کاربر کامپیوتر باید بداند
تحقیق در مورد برخی از ابتدایی ترین نکاتی که هر کاربر کامپیوتر باید بداند
تحقیق در مورد برخی از ریاضی دانان بزرگ جهان

کلمات کلیدی :جنگ جهانی برای ساخ احداث گرد‏ی‏د‏ اول‏ی‏ن‏ ساخمان جهانی دوم جمله ساخمان ساخه شده سبکدانه پرمقاوم شده اند ساخمان اسفاده ن‏ی‏ز‏ سبکدانه سبکدانه جهانی
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

نقد شعر Ballad of Orange and Grape by Muriel Rukeyser

نقد شعر Ballad of Orange and Grape by Muriel Rukeyser

نوع فایل : pdf

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات: 16









سایر محصولات :
نقد شعر Ballad of Orange and Grape by Muriel Rukeyser

نقد شعر Ballad of Orange and...

پاورپوینت فارسی دوم دبستان

پاورپوینت فارسی دوم دبستان...

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی _ 20 اسلاید

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و...

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی _ 20 اسلاید

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و...

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی _ 20 اسلاید

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی...

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی _ 20 اسلاید

پاورپوینت انواع تحقیقات...

پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان

پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان...

نانو تکنولوژی

نانو تکنولوژی...

پاورپوینت ریاضی اول دبستان

پاورپوینت ریاضی اول...

مدیریت زنجیره تامین SCM

مدیریت زنجیره تامین...

QFD Quality Function Deployment

QFD Quality Function Deployment...

نوآوری و کایزن

نوآوری و کایزن...

نگهداری وتعمیرات

نگهداری وتعمیرات...

خوشــــــــه های صنعتی

خوشــــــــه های صنعتی...

سیستم تولید انعطاف پذیر

سیستم تولید انعطاف پذیر...

مدلهای تعالی سازمانی و جایزه ملّی بهره‌‌وری و تعالی سازمانی

مدلهای تعالی سازمانی...

سه امام اول

سه امام اول...

مهندسی همزمان Concurrent Engineering

مهندسی همزمان Concurrent...

تولید یکپارچه کامپیوتری CIM

تولید یکپارچه کامپیوتری CIM...

مقاله در مورد امام علیع

مقاله در مورد...

SCSI چیست؟

SCSI چیست؟...

بررسی عوامل افت توانائیهای جسمی کودکان استثنائی

بررسی عوامل افت توانائیهای جسمی کودکان...

گزارش همه دبیران و آموزگاران استفاده از طرح همیار معلم برای افزایش سطح علمی دانش آموزان

گزارش همه دبیران...

تحقیق در مورد طرز کار آسانسور

تحقیق در مورد طرز...

گزارش همه دبیران و آموزگاران راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

گزارش همه دبیران...

تحقیق سیستم‌های لوله‌کشی

تحقیق سیستم‌های لوله‌کشی...

مقاله زبان تخصصی مهندسی مکانیک به همراه ترجمه فارسی قابل ویرایش

مقاله زبان تخصصی...

تحقیق در مورد سیمان

تحقیق در مورد...

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب

گزارش تخصصی دبیر کار و...

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی...

تحقیق در مورد سیستم های شهری

تحقیق در مورد سیستم های...

پروژه طراحی شفت برای درس طراحی اجزای 1

پروژه طراحی شفت برای درس...

گزارش تخصصی همه آموزگاران راهکارهای بهبود وضعیت تدریس ریاضی در دوره ی ابتدایی

گزارش تخصصی همه آموزگاران راهکارهای...

گزارش تخصصی مناسب برای دبیران دینی،مشاوران،پرورشی، مدیران و معاونان روش های تغییر نگرش نادرست دانش آموزان مدرسه دخترانه نسبت به فر

گزارش تخصصی مناسب برای...

دانلود کتاب در آغوش نور کتابی که هر کسی قبل از مرگ باید بخواند

دانلود کتاب در...

پاورپوینت با هم زیستن

پاورپوینت با هم زیستن...

پاورپوینت جانوران مهره دار

پاورپوینت جانوران مهره دار...

پاورپوینت جانوران بی مهره

پاورپوینت جانوران بی مهره...

پاورپوینت دنیای گیاهان

پاورپوینت دنیای گیاهان...

مجموعه رژیم لاغری رستان 1396

مجموعه رژیم لاغری رستان 1396...

پاورپوینت گوناگونی جانداران

پاورپوینت گوناگونی جانداران...

دانلود پیشنهاد ارزشیابی مشکل بی انضباطی دانش آموزان در مدرسه

دانلود پیشنهاد ارزشیابی مشکل بی انضباطی...

مدل سنجش و تحلیل نیاز سازمان های تولیدی به چابک شدن با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه و رویکرد فازی

مدل سنجش و تحلیل نیاز سازمان...

Drama From Ibsen To Brecht by Raymond Williams
Testing English as a Second language by David P. Harries
نقد داستان کوتاه The Bet by Anton Chekhov
نقد داستان کوتاه Sonata for Harp and Bicycle by Joan Aiken
نقد داستان کوتاه Father and I by Par Lagerkvist
کتابهایی از نقد آثار جیمز جویس Chaos Theory and James Joyce's Everyman
نقد داستان کوتاه مردگان اثر جیمز جویس The Dead is a short story by James Joyce
نقد رمان اولیس ؛اثر:جیمز جویس ulysses
نقد داستان کوتاه عربی اثر جیمز جویس Araby is a short story by James Joyce
نقد رمان چهره مرد هنرمند در جوانی؛اثر:جیمز جویس A Portrait of the Artist as a Young Man
A Glossary of Contemporary Literary Theory by Jeremy Hawthorn
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه شعر معاصر ( کارشناسی ارشد) دکتر زرین جویی و دکتر برادران جمیلی Contemporary English poetry
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه شعر معاصر ( کارشناسی ارشد) دکتر زرین جویی و دکتر برادران جمیلی Contemporary English poetry
پسامدرنیسم، پسانوگرایی یا پست‌مدرنیسم، Postmodernism
نقد نمایشنامه پیشخدمت گنگ اثر هارولد پینتر The Dumb Waiter by Harold Pinter
نقد رمان به سوی فانوس دریایی اثر ویرجینیا وولف To the Lighthouse by Virginia Woolf
نقد داستان کوتاه The Blues I’m Playing by Langston Hughes

کلمات کلیدی :muriel rukeyser and grape orange and شعر ballad
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد ساختمان سبز

تحقیق در مورد ساختمان سبز

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 11 صفحه

قسمتی از متن .doc :

معماری سبز در فرهنگ ساختمانی ایران نقشی ندارد

بهینه سازی مصرف انرژی نقشی در فرهنگ ساحتمانی ندارد در حالی که هدف از ساختمان سبز بهبود آب و هوا و جلوگیری از اثرات منفی ساخت و ساز بر محیط زیست است.

تهران _ 5 تیر 1385

پایگاه اطلاع رسانی شهرسازی و معماری، حمید نوحی: صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی و کاربرد انرژیهای پایدار در حال حاضر هیچگونه نقشی در فرهنگ ساحتمانی کشور ندارد. علاوه بر آن در ساخت و سازهای مسکونی بخش خصوصی و به ویژه مسکن طبقات مرفه ارقام به نسبت مهمی به زیان سایر موارد ضروری هزینه در ساختمان صرف تزیینات افراطی و بی اصالتی می شود که عمدتا بنام ابزار سازی مشهور است.

قبل از هر چیز که یک ساختمان سبز خلق شود مانند هر چیز دیگر به یک خالق احتیاج دارد . این موضوع یعنی ایجاد ساختمان سبز به سلامت فردی که در آن و در محیط اطراف آن زندگی می کند کمک و از او پشتیبانی می کند و موجب رضایت مندی و سودمندی آنان می شود.

این موضوع نیازمند کاربرد با دقت استراتژیهای تصدیق شده در معماری است؛ استفاده از طبیعت بادوام و منبع مواد با کفایت و تکیه بر خورشید برای استفاده های گرمایی و نیروی برق و روشنایی روزانه و دوباره استفاده کردن از ضایعات و منابع دیگر.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد ساختمان سبز

تحقیق در مورد ساختمان...

تحقیق در مورد زینبع الگو و قهرمان زنان

تحقیق در مورد زینبع الگو و قهرمان...

تحقیق در مورد دوره زندیه

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد زندگینامه امام محمد باقرع

تحقیق در مورد...

پاورپوینت آشنایی با عجایب هفتگانه قدیم جهان _24 اسلاید

پاورپوینت آشنایی با عجایب هفتگانه قدیم جهان...

تحقیق در مورد زندگانى امام حسین ع

تحقیق در مورد زندگانى امام...

تحقیق در مورد زندگینامه امـام رضـا ع

تحقیق در مورد زندگینامه...

پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی _23 اسلاید

پاورپوینت معماری ایرانی...

پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی _23 اسلاید

پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی...

پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی _23 اسلاید

پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی _23...

پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی _23 اسلاید

پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی _23 اسلاید...

تحقیق در مورد زنان پیامبر اسلام ص

تحقیق در مورد زنان پیامبر...

تحقیق در مورد زراعت واصلاح نباتات

تحقیق در مورد...

مدرسه عمادیه گرگان

مدرسه عمادیه گرگان...

اورپوینت درباره نظام آمار های مالی دولت

اورپوینت درباره نظام آمار های...

پاورپوینت درباره آمار و روش تحقیق

پاورپوینت درباره آمار و روش تحقیق...

پاورپوینت درباره عملیات نجات و حمل مصدوم

پاورپوینت درباره عملیات...

پاورپوینت درباره ی عمل آوری خوراک

پاورپوینت درباره ی عمل آوری خوراک...

پاورپوینت درباره ی نرمشهای آمادگی جسمانی و فاکتورهای آن

پاورپوینت درباره ی نرمشهای...

پاورپوینت درباره ی پاورپوینت بررسی آلودگی هوا و اثرات آن

پاورپوینت درباره ی پاورپوینت بررسی...

پاورپوینت آلودگی منابع آب به موادنفتی و روش کنترل آن

پاورپوینت آلودگی منابع آب به...

پاورپوینت درباره ی Relaxed problemsمسائل تعدیل شده

پاورپوینت درباره ی Relaxed...

پاورپوینت درباره ی علائم بالینی

پاورپوینت درباره ی علائم بالینی...

پاورپوینت درباره کلیات اخلاق حرفه ای

پاورپوینت درباره کلیات...

پاورپوینت درباره جایگزینی با متد یا Ajax

پاورپوینت درباره جایگزینی با...

پاورپوینت آیین نامه تاسیس مراکز بهداشت کار در کارگاه‌ها

پاورپوینت آیین نامه...

پاورپوینت درباره اهداف علم ارگونومی

پاورپوینت درباره اهداف علم...

پاورپوینت درباره اعداد مقدس

پاورپوینت درباره اعداد مقدس...

پاورپوینت درباره عدم مطابقت حقوقی کالا و ضمانت اجرایی آن در کنوانسیون وین و حقوق ایران

پاورپوینت درباره عدم مطابقت حقوقی کالا...

پاورپوینت درباره درس اصول حسابداری و هزینه یابی

پاورپوینت درباره درس...

دانلودپاورپوینت درموردمصالح ساختمانی

دانلودپاورپوینت درموردمصالح ساختمانی...

دانلودپوینت درموردمشکلات فرهنگی ما ایرانیان

دانلودپوینت درموردمشکلات فرهنگی ما ایرانیان...

دانلودپاورپوینت درموردفلسفه مشارکت

دانلودپاورپوینت درموردفلسفه مشارکت...

دانلودپاورپوینت سمینارمرغ تخم گذار

دانلودپاورپوینت سمینارمرغ تخم گذار...

پاورپوینت درباره ی مردم چگونه با یکدیگر تعامل و بایکدیگرارتباط دارند

پاورپوینت درباره ی مردم...

پاورپوینت درباره ی مرجعیت و ولایت در عصر غیبت

پاورپوینت درباره ی مرجعیت و...

پاورپوینت درباره ی مراقبتهای ویژه و تروما

پاورپوینت درباره ی مراقبتهای ویژه...

پاورپوینت درباره ی مراحل ساخت پنیر

پاورپوینت درباره ی مراحل ساخت پنیر...

بهترین پوسته وردپرس با نام فاب با طراحی متریل بسیار زیبا و قیمت بسیار ارزان

بهترین پوسته وردپرس با نام...

مَردِ و قُولش روشی بسیار کاربردی و قابل فهم برای افزایش عزت نفس و بالابردن اعتماد به نفس و ایجاد خودباوری مثبت

مَردِ و قُولش روشی...

کسب درامد میلیونی از تعمیر لامپ کم مصرف

کسب درامد میلیونی از تعمیر لامپ کم...

دانلود طرح تفصیلی منطقه 16 تهران _ 40 اسلاید پاورپوینت

دانلود طرح تفصیلی منطقه 16 تهران...

دانلود طرح تفصیلی منطقه 18تهران _ 50 برگ ورد

دانلود طرح تفصیلی...

دانلود طرح تفصیلی منطقه 22 تهران _30 برگ ورد

دانلود طرح تفصیلی...

دانلود طرح تفصیلی منطقه 19 تهران _ 126 برگ ورد

دانلود طرح تفصیلی منطقه 19 ...

دانلود کتاب ارزشمند راهنمای ساخت بام های گنبدی شکل_ زبان لاتین 258 برگ pdf

دانلود کتاب ارزشمند راهنمای ساخت بام های...

دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق در مورد شیمی نظری
تحقیق در مورد شیمی آنتروپی
تحقیق در مورد شیمی سبز چیست؟
تحقیق در مورد شیمی تجزیه
تحقیق در مورد شوینده‌ها و محیط زیست
پاورپوینت آموزش بخیه
پاورپوینت مدیریت ریسک
دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
پاورپوینت مبانی ترویج و آموزش کشاورزی
پاورپوینت امر به معروف و نهى از منکر در قرآن
پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی دستگاه گوارش
پاورپوینت آموزش به بیماران سرطانی

کلمات کلیدی :سازی مصرف انرژی بهینه سازی مصرف ساخمان سبز فرهنگ ساحمانی این موضوع مصرف انرژی سازی مصرف بهینه سازی مورد ساخمان ساخمان اسفاده ندارد فرهنگ معماری
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره سازمان سرپرستی مدیریت

تحقیق درباره سازمان سرپرستی مدیریت

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 20 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

علم و هنر به کارگیری از اصول برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل امکانات و فعالیت های افراد برای رسیدن به هدف های خاص مؤسسه تعریف کرد.

اهمیت کارآیی و اثر بخشی مدیریت:

در عصر امروز اهمیت مدیریت تا بدانجاست که برخی از اندیشمندان شکست و موفقیت سازمان را گِروه عملکرد مدیریت آنها دانسته و معتقدند اگر سازمان مدیریت مؤثر نداشته باشد از ادامه کار باز می ماند یا از پایینی برخوردار خواهد بود.

پیتر دراکر:

مدیران کمیاب ترین و در عین حال با ارزش ترین سرمایه های سازمان هستند.

کارآیی:

به اجرای درست کارها در سازمان مربوط می شود. یعنی تصمیماتی که به هدف کاهش هزینه ها، افزایش مقدار تولید و بهبود کیفیت محصول اتخاذ می شوند کارآیی نسبت بازدهی به بازدهی استاندارد است بنابراین مفاهیم کارآیی و اثر بخشی از ملاکهای مهم ارزیابی عملکرد مدیریت و سازمان است به طوریکه بالا بودن میزان کارآیی و اثر بخشی به منزله موفقیت و عملکرد صحیح مدیریت و سازمان در تحقیق و دستیابی به اهداف مورد نظر است و پایین بودن کارآیی و اثر بخشی مدیریت و سازمان حاکی از عدم موفقیت عملکرد نامطلوب می باشد.









سایر محصولات :
تحقیق درباره سازمان سرپرستی مدیریت

تحقیق درباره سازمان سرپرستی...

تحقیق درباره روابط دختر و پسر از منظر اسلام و روایات

تحقیق درباره روابط دختر و...

فرم کامل و قابل چاپ نمونه فرم راهنما و دستورالعمل تکمیل شناسنامه سلامت دانش آموزان در پایگاه های سنجش مراکز بهداشتی درمانی و خانه

فرم کامل و قابل چاپ نمونه فرم...

تحقیق درباره زنده شدن مردگان در روز رستاخیز

تحقیق درباره زنده شدن مردگان در...

مقاله تعدد معنوی جرم و سوابق تقنینی آن در حقوق ایران

مقاله تعدد معنوی جرم...

تحقیق درباره پیامبرانی که در خاک ایران آرمیده اند

تحقیق درباره پیامبرانی که...

تحقیق درباره پرولاکتین

تحقیق درباره پرولاکتین...

تحقیق درباره شهید دکتر مصطفی چمران

تحقیق درباره شهید دکتر مصطفی چمران...

تحقیق درباره پرتفوی سهام

تحقیق درباره پرتفوی سهام...

گزارش تخصصی برای هنرآموز کودکیاری و بهداشت فردی چگونگی ایجاد نمودن اصلاحات رفتاری و درسی در هنرجویم زهرا اسم مستعار

گزارش تخصصی برای هنرآموز کودکیاری...

پاورپوینت فرهنگ و فقر

پاورپوینت فرهنگ و فقر...

پرسشنامه علل طلاق

پرسشنامه علل طلاق...

پرسشنامه افسردگی

پرسشنامه افسردگی...

تحقیق درباره حج

تحقیق درباره حج...

تحقیق درباره حافظه DRAM

تحقیق درباره حافظه...

پرسشنامه رضایت زناشویی ENRICH

پرسشنامه رضایت زناشویی ENRICH...

تحقیق درباره پول الکترونیک

تحقیق درباره پول الکترونیک...

تحقیق درباره چهارده معصوم

تحقیق درباره چهارده معصوم...

تحقیق درباره چوب گردو

تحقیق درباره چوب گردو...

تحقیق درباره چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال 1387 از منظر لایحه بودجه

تحقیق درباره چشم‌انداز اقتصاد ایران...

تحقیق درباره انواع پمپ و طرز کار و کاربرد آنها به همراه تصویر

تحقیق درباره انواع پمپ و...

پاورپوینت مطالعات شوشتر نو

پاورپوینت مطالعات شوشتر نو...

Cavitand_ Fullerene_ and Porphyrincontaining Langmuir Films Preparation of Mechanically and Optically Active Monolayers

Cavitand_ Fullerene_ and Porphyrincontaining Langmuir Films Preparation...

تحقیق درباره چرخة کریس

تحقیق درباره چرخة...

تحقیق درباره انواع پمپ و اجزای آن _ تصویر

تحقیق درباره انواع پمپ...

تحقیق درباره در جستجوی نام

تحقیق درباره در جستجوی نام...

تحقیق درباره چاپ و چاپخانه

تحقیق درباره چاپ و چاپخانه...

تحقیق درباره پل صراط قیامت

تحقیق درباره پل صراط قیامت...

تحقیق درباره چاپ سنتی پارچه

تحقیق درباره چاپ...

پاورپوینت معماری مساجد

پاورپوینت معماری مساجد...

تحقیق درباره چاپ دیجیتالی منسوجات

تحقیق درباره چاپ دیجیتالی منسوجات...

پاورپوینت آپاندیسیت

پاورپوینت آپاندیسیت...

تحقیق درباره پوکی استخوان و راههای پیشگیری و درمان آن

تحقیق درباره پوکی استخوان و راههای...

تحقیق درباره چاپ بالشتکی

تحقیق درباره چاپ بالشتکی...

تحقیق درباره جهنم

تحقیق درباره جهنم...

تحقیق درباره PLC

تحقیق درباره PLC...

جزوه آپاندیسیت

جزوه آپاندیسیت...

جزوه نحوه طراحی پرسشنامه

جزوه نحوه طراحی پرسشنامه...

گزارش تخصصی هنرآموز زبان انگلیسی متوسطه دوم چگونگی بررسی کردن دلایل افت تحصیلی در درس زبان انگلیسی هنرستان

گزارش تخصصی هنرآموز...

جزوه خلاصه حسابداری مدیریت پیشرفته

جزوه خلاصه حسابداری مدیریت پیشرفته...

تحقیق درباره پیشرفت کشور ژاپن و علل آن

تحقیق درباره پیشرفت کشور ژاپن...

جزوه خلاصه آپاندکتومی

جزوه خلاصه آپاندکتومی...

دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت
دانلود تحقیق درباره اسلحه پیشرفته سربازان قرن ۲۱
تحقیق درباره علف چشمه یا بولاغ
پاورپوینت درباره برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی در ایران
دانلود گزارش کاروزی صنایع لاستیک
دانلود گزارش کارورزی شرکت قند شیروان
دانلود گزارش کارورزی لوسمی میلوئیدها دو مزم
دانلود گزارش کارورزی شرکت آب و فاضلاب
دانلود گزارش کارورزی عمران پروژه خیام 18
دانلود گزارش کارورزی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بامداد
دانلود گزارش کارورزی مجتمع تک واحد داده پردازی تون
دانلود تحقیق درباره فیثاغورث
دانلود تحقیق درباره زکریای رازی
تحقیق درباره بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی توده ذرات (PSO )
تحقیق درباره ی ترکیب جامدات در وسایل مخلوط کن مختلف
تحقیق درباره ی تخریب فلزات با عوامل غیرخوردگی
تحقیق درباره ی نقش تغییرات اجتماعی درتحولات فرهنگی
تحقیق درباره تیتراسیون
تحقیق درباره دیدگاه سید محمد خاتمی درباره فلسفه
تحقیق درباره دیوان شمس
تحقیق درباره مینیاتور
تحقیق درباره دین‌شناسی و عرفان
تحقیق درباره دین و معنویت
تحقیق درباره سازمان دهی شده تیراندازی

کلمات کلیدی :اثر بخشی مدیری سازمان سرپرسی مدیری درباره سازمان سرپرسی حقیق درباره سازمان اثر بخشی بخشی مدیری عملکرد مدیری سرپرسی مدیری درباره سازمان سازمان سرپرسی حقیق درباره مدیری سازمان کارآیی عملکرد موفقی
  • حسن حسنی